Wednesday, July 14, 2010

TENGAH PULUN BUAT KERJA

Posted by makcik rehan KJB at 12:57 PM
Hohohoho... kerja lah sangat.... :))
Tapi memang betul Makcik tengah pulun pon...
pulun buat entry berjadual untuk esok dan lusa
Muahahahahahha... bini sappalah ni!


Pagini tak dan buat 'sarapan' untuk kamuorang
biasanya makcik buat memalam, jadual siap-siap
kang sok pagi dia kuar sendirik... tapi malam tadi tak dan pulok
Apo? tu pikir bukan-bukanlah tu... takde makner bunuh syaiton okeh...
Malam tadi sakan tengok tibi tawww....
Malam selasa banyak citer feveret makcik tawwww.....


Pagini pulak, PID dan pejabat pos blackout dekat 2 jam
belengas ketiak makcik tunggu letrik on balik
last-last, makcik layan mihun sup kat Restoran Selayang Pandang
Fuhhh... mihun sup dia memang terbaek wa cakap lu!


Petangni makcik nak pi Klang, ambik mak ayah ajak lepak Bayu Permai pulak
Esok cadang nak bawak mak pi spital Selayang, check mata
nak pujuk mak suh buat rawatan buang selaput/ katarak kat mata beliau
PM sebelah ni baru buat... kena 24 hengget sahaja...
Apa guna mak jadi warganegara yang membayar cukai dan zakat
kalau tak guna kemudahan yang kerajaan 1 Malaysia dah sediakan ni kan?


Mata mak dah makin kabur tu, risau jugak...
kang mak tak kenal mana satu anak dia Si Rehan, mana satu Siti Nurhaliza
maklomlah... mereka dua orang tu wajah dan bentuk badan saling tak tumpah :))


So, semestinya esok dan lusa Makcik Rehan kesayangam koram ni akan bercoti
oleh itu, diminta oram-oram diluar sana, terutamanya Makcik SitiSifir,
sila jangan sms atau talipon MR suh post entry baru yerr...
kang makcik cocok mata ko dikkk.... :))

6 comments:

Adrina Adi on July 14, 2010 at 1:04 PM said...

byk kali jugak kak ed refresh tunggu entry baru. peminat tegar katakan... hihi.

Liena on July 14, 2010 at 1:16 PM said...

24 hengget jer? harus daku pun ingin membawa ibuku ke sepital selayang...

kak mas on July 14, 2010 at 1:17 PM said...

tu la... tunggu gak mana entri makcik arini tk kuar2 pun. peminat makcik rehan ni... :D

Me on July 14, 2010 at 1:39 PM said...

kena Q lama tak kalau spital kerajaan 1 malaysia? ada kwn nie kunun tak nak Q bawa mak nya private langsung kena 2.4K utk operation je... (laser tue la)

Sitisifir10 on July 14, 2010 at 1:39 PM said...

ades...cepatlah k.an...dah menggeletar dah ni ketagih nak baca entry :P

zatie_izzati on July 14, 2010 at 5:45 PM said...

Bace entry rehan ni satu kemestian..hahahaha (ayat bodek ke hape nih?)

ShareThis