Tuesday, August 3, 2010

SONY

Posted by makcik rehan KJB at 9:18 AM
Tengok dan berangan, tak payah bayar... kan?














I think, range SONY-NEX adalah ala-ala PANASONIC LUMIX-LX3
Makcik kau terpesona tengok iklan SONY-NEX ni kat tibi
katanya digital Camera dgn kualiti gambar DLSR
depa yang kata nyah... bukan haku yang kata...
kalau tanya haku, hapah pon aku tatau... tak pernah pakai camera mahai-mahai laguni
selamani dok hangkut camera ihsan Pakcik kau yang ini ajer...





















Sebijik-sejibon mcm ni, tapi Makcik punya kaler silver
Dibeli oleh Pakcik kau masa Mencah dalam perut lagi
masih berjasa sampai sekarang, walaupon skrin dia dah ada selaput hitam
[jatuh dalam jamban - bukan lubang jamban, atas lantai jamban...]





SONY - NEX3 = RM1999





















SONY-NEX5 = RM 2699





















Read more about them HERE



5 comments:

TopsyTurvyMum on August 3, 2010 at 9:21 AM said...

Godaan!!!

masuk lam wishlist la nampak gaya..

joyahsport on August 3, 2010 at 11:08 AM said...

paus ati x pkai mnatang ni mak cik??

joyahsport on August 3, 2010 at 11:08 AM said...

'puas' ati x...silap da..

makcikrehan on August 3, 2010 at 12:52 PM said...

joyah, manatau puas ke tak puas. makcik kau baru berangan jer ha... entah bila tahun nak dapat tahhh...

Elyn on August 3, 2010 at 4:54 PM said...

takpe berangan tak yah kuar sesen punnn

ShareThis