Wednesday, August 4, 2010

STYLO

Posted by makcik rehan KJB at 11:50 AM
Hangan-hangan. Saja kasi panas. Dah lama tak pegang mesin jahit tau.
Ni... kalau makcik kau berjaya jahit sluor ngengada mcm ni...
Habihla korang-korang penjual legging, busha, tights semua tuh tak leh carik makan
kahkhakahkahkahkahkah!

























































Makcik kau tak leh buat entry bergambar sendiri punya
kamera selaput hitam tu ada kat PS, kawan dia pinjam...
Nasib baik Casio buruk, kalau NEX-5 jangan harap aku nak kasi pinjam!

3 comments:

mama_iris on August 4, 2010 at 7:36 PM said...

serius akak jahit ni?
ke kita yang x paham apa yg cuba akak sampaikan?
betulkan akak jahit?
ke akak berangan nak jahit?
tolong....tolong....saya kurang berfikir hari ni...

Elyn on August 5, 2010 at 12:36 PM said...

ko jahit ke ni MR?? cun woooo

Kmieja on August 5, 2010 at 4:08 PM said...

wahhhh rehannn....ko memang ada bakat kreatip...yeahhh yehahh:)

ShareThis