Monday, September 13, 2010

AISYAH MENDIBAH DI KAMPUNG

Posted by makcik rehan KJB at 1:50 PM
Semalam kami balik KL tanpa Aisyah.
beliau sudah kena pajak kat kampung sampai hari Khamis ni
adik fomfuan makcik yang 2 orang tu suruh tinggal dia
Khamis ni InsyaAllah depa semua nak mai KL... bawak dia sekali


Mula-mula kami berat hati nak tinggal budakni
anak wei anakkkk.... walaupon selalu bikin onar...
dan selalu mintak kuku tak abih-abih :-p

Dah besor rupanya anak aku nih
aku dok kata dalam hati
kalau ko nangis tengok mama masuk keta,
mama hangkut terus ko balik Rawang!

Jangankan nangis, pandang pon idak tau!
Muahahhaha... siap babai-babai sambil flying kiss :))
dia lagi sibuk dok ligan kucen, petik bunga, tengok ikan
dari nak menengok mak bapak dia bertolak balik dgn adik dia

Anak aku rupanya cool macam mak dia
hahahaha perasan! 



4 comments:

Elyn on September 13, 2010 at 3:47 PM said...

sampai masa nnt anak aku pun mesti cam mencah... nk lepak ngan sepupu sepapat!!

adha on September 13, 2010 at 9:50 PM said...

hahaha... siap flying kiss eh.. hahahahah

takde kawan nk gaduh ar ko ek

TopsyTurvyMum on September 14, 2010 at 9:16 AM said...

Wah mencah..sukak ditinggal-tinggal yaa

anak aku pun kdg camtu gak kalau balik kampung..puas bertarik masuk kete kalau nak ajak gi jalan. Lagi suka dok kat umah.

noor on September 14, 2010 at 12:49 PM said...

adakah asraf akan dapat adik tahun depan?muahahah....

ShareThis