Wednesday, September 1, 2010

APABILA SUAMI TAK ADA...

Posted by makcik rehan KJB at 12:09 PM
Sob... sob... sob...
*pura-pura sedih*

Hahahaha... sebenarnya aku agak soka bila PS korang tak ada time sahur
aku tak yah masak! sukanyerrr...




















Makcik goreng ini jer semalam utk berbuka.
Buat lebih sikit, bawak pegi umah Nenek Onah
[macam biasa... asal cuti jer, ke sanalah kami :))]





















Akhirnya puding marble ni dah sadaqollah
ingat tak haritu makcik buat sampai 2 bekas kan?

Satu bekas dah kasi nenek onah awal-awal dulu
sebekas lagi dok simpan dlm peti... makan sikit-sikit
surprisingly, bila dah makin lama simpan dlm peti sejuk
bau tengit vanilla essence tu dah tak ada
bau hanyir telur pon tak ada...
sangat sedap rupanya! kah kah kah... sendiri puji!


Malam tadi PS tak balik umah
makcik jer balik dgn hanak-hanak pas maghrib
PS ada kelas ngaji, dah tu terus bermalam kt umah nenek onah

Macam biasa, kalau laki tak ada...
kompom aku tak bangun sahur! ekekekeke...



2 comments:

Kamalia on September 1, 2010 at 12:36 PM said...

bestnye bile laki xde kat umah..xyah bangun sahur..bihun goreng tu nmpk mnyelerakan skali..nak2 kat bhgn tolo dadar tuh..best gakkn buat bihun potang nih..:D

KV on September 1, 2010 at 12:48 PM said...

nampak sedap jer mihun goreng ko. Eh, ke mmmg sedap? Wakakaka ....larikkkkkkkkkkkkkkkk

ShareThis