Tuesday, September 14, 2010

GAMBAR RAYA 2010

Posted by makcik rehan KJB at 9:32 PM
Jangan tipu... makcik tau....
ini yang kome tunggu-tunggu khennn...
muahahahaha... gila ferasan!


Nah hambek!
Penuh satu skrin korang. Tataplah puas-puas :))





































Ya benar, gambar-gambarni makcik kau dah gebu-gebamkan menggunakan photoscape
muahahahaha... supaya muka bolat dan tembun makcik nampak gebus mcm kuih pau baru kukus :))
sila puji... supaya aku tak kecik hati

Mencah main tali tape, ntah mana dia jumpa
semua gambar dia letak tape kuning tu depan mata

Kenapa haku pakei sluar di hari raya?
sebab kain hitam yang sepatutnya makcik pakei dengan baju hijau
mak makcik terrrrbubuh kedalam washing machine di malam raya
tak keringla weiii... umah mak haku mana ada dryer!

Kenapa tak pakei baju kurung kunen yg jahit haritu?
leher baju tu haku tak siap sembat! muahahahahaha.....

Lagi cerita dan gambar di entry akan datang,
pi makan almond london dulu... satgi kita sambung haaaa...




4 comments:

Sarid Derus on September 14, 2010 at 9:48 PM said...

hihihi...aku tunggu gak mr pakai baju kunin...
sweet photo..PS siap 'peace' lagik...

TopsyTurvyMum on September 15, 2010 at 10:37 AM said...

aku pun baru nak tanya mana pi baju kunin...dah jawappp! hahaha..
aku jugak takde gambar satu kuarga camni di hari raya..

adha on September 15, 2010 at 11:17 AM said...

awat la mencah wat cam tu...letak tape kat mata.. ilang wajah comel.. hihihiii

ok la tu...... ada jugak gmbr 1 family

Elyn on September 15, 2010 at 12:52 PM said...

yeah ini yg ku tunggu!!!!

ShareThis