Sunday, September 12, 2010

HARINI KAMI BALIK RAWANG. SILA BERSEDIA....

Posted by makcik rehan KJB at 9:25 AM
*scheduled entry - kampung makcik tadak internet*

Saja-saja gatai buat schedule entry siap-siap. Hehehe...
bukan apa... saja nak suruh mereka-mereka ini bersedia...

Cek Lala, ko tunggu aku terjah Trong kalau laki aku sudi
Demi sebuah BM, akan ku pujuk laki ku ittew

Zel, sila prepare lemang barang 2 batang
rumah hang baru cat, langsir pon baru,
dengar kata balang kuih pon baru
so kami kena singgah tengok :-p

Syani, hang pon sila bersedia
kalau kuar tol Tg Malim, aku belok masuk Batangkali
Aku takpi lagi umah baru hang khennn....

Yong, ko pon sama. Bersedia jugak
Koman-koman kuih semperit dgn air sirap mesti kena ada tau!


Anda yang lain, yang tak disebutkan namanya di sini,
jangan ingat korang terselamat haaa
kalau laki aku mood ada baekkkk...
korang yang kat Melben dan Tanah Merah tu pon nanti aku singgah!

Ni aku dah hint awai-awai ni,
buleh dahla kot-kot nak pi uli roti ke hapa
Muahahahahaha.....

Jangan suka-suka sangat.... doa naik kenderaan jangan lupa taww...


























4 comments:

mama_iris on September 12, 2010 at 5:02 PM said...

x mo mai ghumah kami ka??ghumah kami x dak cat baru...dok ada cat hat jingga lagu tu jugak la.....

**2 hari kt Gurun,1 hari kat penang...1 hari kat bukit merah...lidah adik kamu neh tebal lak rasa....huhu

Sarid Derus on September 12, 2010 at 10:33 PM said...

umah aku tak nak mai kaa??? kecik ati cek..

mama and kids on September 13, 2010 at 2:42 AM said...

hahaha hang singgah tanah merah nanti tlg check umah aku ye.. aku tak igt aku kunci ke idak sliding door tu ekeke

Yong said...

He he he.. aku baru balik dr kg hari isnin.. kengkonon x cuti.. aku bantai mc.. malaih nak menambah statistik keter kat jalan tuh.. he heh he..nanti mai umah tau.. ala.. dr rasa tu baper minit jer.. dang ping awai2.. sat gi ada air sejuk jer pulok....

ShareThis