Wednesday, September 1, 2010

HURUP 'G' DAH TERKUPIL

Posted by makcik rehan KJB at 3:21 PM
Lama cuti dok umah,
aseklah hakuni melepap depan lappy buruk nih
Si Asyraf pon sampai naik menyampah agaknya
tengok mak dia tak habih2 menerap depan tibi hadap lappy

Lalu beliau take over!



















Mama, salah spelling nih!
tu yang nampak skirt kaler pink tu,
tak lain tak bukan, kakak saya yang nama Mencah tulah
kakak sayani pulak, tak habih-habih hadap tibi
tengok depan-depan pulak tu...
saja carik pasal nak kasi rabun mata macam babah






















Ha, rusak komputer mama babah!
Tak takottt... tak takottt.... babah sayam kat saya... hehehe
























Buat muka cumel macam penyu untuk tatapan Babah,
dengan ucapan...

Babah, sila beli laptop baru sebab yang ini
hurup G dah terkupil...


4 comments:

Kak Mah on September 1, 2010 at 3:33 PM said...

rumah haku hurup 's' sib baik leh lekat balik

Iman's Umi on September 1, 2010 at 3:57 PM said...

Asrap...pipimu ibarat kuih pau...geramnya...tampal la balik huruf G tu ngan gam cap gajah...

LiAnA on September 1, 2010 at 7:05 PM said...

ku pulah hp.. 2 button kena kupil dgn Aqil..
bila mintak beli baru... dan2 laki aku ckp.. kang beli baru kene kupil lagi.. abihhhh

Nadiah Sidek on September 1, 2010 at 11:29 PM said...

tu baru huruf G..ni yg kat umah ni dah takde huruf V dan N. brp kali dah pasang semula, anak dara sorg ni asyik cabut je 2-2 huruf tu. pastu malas nak pasang semula, biar je rongak :p. entah apa yg dia berkenan sgt pun entah dgn V dan N tu

ShareThis