Wednesday, September 22, 2010

REMPAH KARI CAP O

Posted by makcik rehan KJB at 1:52 PM
Haritu masa makcik korang dok bergelumang dengan masalah kari tak sedap
ada seorang manusia telah mencadangkan Rempah Cap O,
Keluaran bumiputra Kedah... Halalan Toyyiba....
Tapi, kat celah pelosok mana lah aku nak cari rempah tu kan...

Berkat bulan Ramadhan... cewah :-p
PS dapat hamper dari vendor kat Kedah
sebeban rempah-ratus Cap O kami dapat
dalam hamper tu memang dia taruk barangan keluaran bumiputra ajer
Bagus! bagus! Sokonglah industri desa kan...

Hajah Faridah tulong rasmikan rempah kari tersebut
dan hasilnya.... kari yang merah dan pedas!
sebagaimana yang haku impikan selama ini :))































Bak kata PS,
Ini barulah KARI!



Gambo rempah-rempah tu tak hingat nak snap
ada belambak lagi kat umah, ptg kang makcik snap ehh...

No BA*AS plis.... hehehe



6 comments:

TopsyTurvyMum on September 22, 2010 at 1:53 PM said...

no babas..nyampah aiii!

hahaha..yg penting karimu dah sedappp!

lia on September 22, 2010 at 1:56 PM said...

wak ...bes betul kari menjadi.. Lia punya kari punkkdg je jadi.. yang lain ntah ..cam x brp ngam...

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ on September 22, 2010 at 2:32 PM said...

hidup cap o !!! hahaha nasib baik mak cik dah dpt..klu x aku kena p kedah p beli utk mak cik psal blk raya baru ni lupa...asyik melayan tgn yg sakit nih....

Me on September 22, 2010 at 2:48 PM said...

berselera tengok kari hjh faridah.. tapi kalau kari makcik rehan adakah sama walaupun menggunakan rempah cap O juga??? jahat tak ayat??

e.l.i.s.s.m.i.e on September 22, 2010 at 2:57 PM said...

kalo kat trg femes dengan rempah cap ros..

KV on September 22, 2010 at 3:14 PM said...

wahhhhhh...makcik dah pandai masak kari la! Hehe

ShareThis