Monday, October 25, 2010

APA YANG PENTING?

Posted by makcik rehan KJB at 2:09 PM
KERJAAAAAAASAMA!
































Babah depa belikan alphabet foam ni kat paso malam dengan harga sehengget 50 sen
diulangiiiii sehengget 50 sen tau! murah kan?
Consists of letter A to Z dan number 1 to 9
Makcik cakap kat PS,
Awat tak beli 10 set... nanti saya juai murah-murah kat fesbuk!
ekekekekkeke.... takdak korje betui!

























Kakak angin baik... sudi berkongsi dengan adik
Teacher Uma cakap kena share kan Mama...!
Ooooo.. cikgu ko cakap ko dengar ekk... kalo mama cakap ko buat derk jer kan!


































Wahhhh... mesra perdana nampak?
ada angin gak hanak-hanak nih... especially si adik tu
most of the time, melalaaaaaaak jer semedang tau
runsing haku dibuatnya huhu... :((


*scheduled entry*








4 comments:

az rina a.k.a jaijina on October 25, 2010 at 2:33 PM said...

uwaaaaaaaaa..kite beli 9.90 mendalah tu..tecik tenit pulak tu, uwaaaaaaaa...pesal hat makcik tu beso? huwaaaaaaa..

(nangis tak berlagu)

chik star on October 25, 2010 at 2:37 PM said...

hihi comey je dua dua main elokkk je.
:)

Nadiah Sidek on October 25, 2010 at 8:49 PM said...

sama la mcm safiyyah...melalak je. tapi kalau kat rumah dgn ummi papanya ok je..happy je dia. bila beramai2, asyik menangis je dia :(. tak tahu nak buat mcm mana. risau org lain tak selesa je la

ummiyana on October 25, 2010 at 9:19 PM said...

bernas tau idea mr tu..saya la org pertama yg nak beli..bak mai 4set..hehe

ShareThis