Thursday, October 14, 2010

CHOP-OFF

Posted by makcik rehan KJB at 11:59 AM
MR dan PS sebulat suara dalam perkara ini
kasi chop-off budak ini punya rambut!

Mencah kan dalam proses toilet-train lagi
kalo nak kencim kat toilet tu,
dia suka tertunduk-tunduk sampai rambut tu nak cecah toilet bowl
so, sangat rimas melihatnya

Malam tadi dia ada kelas,
so.. balik dari kelas makcik pujuk dia pegi gunting rambut
dia moncong ajer... bukan sebab shayam nak potom rambut,
dia takot! hahahaha...

Terpaksalah mak dia berdiri kat sebelah,
sambil bacakan komik Doraemon kat dia :))









































Dan hasilnya....





































Bye-bye rambut panjangggg...
































10 comments:

Arifah on October 14, 2010 at 12:02 PM said...

comelnya mencah nihhhhhh!

Me on October 14, 2010 at 12:26 PM said...

MMMMMRRRRRRRRR tergamak ekauuuuu... sampai hati ekau.... sian diaaaaa.. pendek sgt tueeeeeeee...

SYANI on October 14, 2010 at 12:26 PM said...

dah macam mak dia masa mude-mude dulu..

ammi on October 14, 2010 at 12:33 PM said...

terus jadik muka baby semula!

I want to lose weight on October 14, 2010 at 1:49 PM said...

Huwaaaa!!!

Kalau camni aku pun MARAH wei!!!

Tapi takper..
Mencah nampak 1 tahun lebih muda dari umur sebenar :)

K.Moon said...

ala..sygnye potng rmbt si mecah tu..akk mmg bercite2 btl nk dpt ank pompuan rmbt ikal2, pnjg pastu ala2 blonde sikit...perghhhhhh..cute sungguh..

nifalnin... on October 14, 2010 at 2:44 PM said...

wahh... kemain shomel lg si mencah... baru la nampak wajah sebenar kakak mencah...

e.l.i.s.s.m.i.e on October 14, 2010 at 3:32 PM said...

sayangnya nak potong rambut.anak aku dekat 2 tahun br nak ala2 pjg :p kalo dak botak ajer.

sweetdarling on October 15, 2010 at 11:41 AM said...

uiii makan kembang laa idung mencah.. tak tau ler kalau Zulfan nengok, berkenan lagi kat dia ke idak... hahahahaha

aku takleh tgk gambar mencah, aku teringat Zulfan terus jadi maskulin telan ubat seteguk seteguk... hahahaha

eyndayusoff on October 15, 2010 at 10:29 PM said...

Alaaaa....sayangnyer...kalau hannah gunting rambut akak yg nangis kot :-p

Tapi mencah tetap comey ;-)

ShareThis