Tuesday, October 26, 2010

IPOH : SIRIH PULANG KE GAGANG

Posted by makcik rehan KJB at 7:24 AM
Zaman remaja makcik berputik dan berkembang mekar di sini
terlalu indah dan menyentuh sanubari untuk dihuraikan satu persatu
5 tahun makan nasik kawah Makcik Logam weeiii...
sampai tua kerepot... memori kat Taayah tetap terpahat di hati
[kalau panjang umo dan tak nyanyuk la khennn.. :))]





Sapa yang satu sekolah dengan MR sila angkat tangan tinggi-tinggi!
Sapa yang satu RPBB dengan MR tahun 1992 sila tepuk meja kuat-kuat!
Sapa yang satu RKBB dengan MR tahun 1993-1996 sila hentak kaki kuat-kuat!
Sapa yang satu kelas 1P, 2R, 3R, 4R dan 5R dengan MR sila jerit kuat-kuat!
Sapa GIPANG sila pergi lari jauh-jauh! Hahahahaha....


Sapa dikalangan kamuorang yang dah perturunkan games kat Taayah kepada anak-anak?
Mencah dah tau main Masabili Okando tawwww
sikit hari lagi aku nak ajar main Tenenet Bum Bum Bum Bum pulak :-p


*scheduled entry*



7 comments:

Me on October 26, 2010 at 8:38 AM said...

hahahhahaha..... n3 yg sgt nostalgia la MR tapi bagus sgt mengimbau... eden ingat game tenenet bum bum bum bum tapi masabili tak tau mainnya mcm mana.. lagunya eden ingat... tolong kembalikan ingatan eden hahahhaha.... muah muah muah... eden sangat syg ini SERATA....

Me on October 26, 2010 at 8:49 AM said...

argghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (ini eden jerit kuat2 sbb kita sama kelas 3R >>> langsung jadi prog Kotek 3R hihihi) tadi lupo eden nak jerit

Sitisifir10 on October 26, 2010 at 9:00 AM said...

Saya suda angkat tangan up2 andewey...sama hentak kaki jugak...takleh lari sebab tak gipang cuma ada capub sikit2....muahahahahahaha.....erk, boleh ka nak mintak lirik masabili tu...sudah hilang ingatan :P

teacher bonda on October 26, 2010 at 9:17 AM said...

adoyai kak mr..even sy bkn ahli jemaah taayah, sy tau gk lagu masabili..tp x ingat lirik la..nk2 gk lirik..

makcikrehan on October 26, 2010 at 9:44 AM said...

Viva budak Taayah! :)

-niena- on October 26, 2010 at 10:10 AM said...

kak rehan...apa tu Masabili Okando..??
nak belajar main leh tak..?
hehehehe

SYANI on October 26, 2010 at 12:56 PM said...

Kerul, masabili tu main yang tepuk2 paha tu.. kik..kik..

Rehan, dahsyat la hang pi perturun kat Mencah. Aku tak ajo lagi anak aku main tu.. Aku ajar man jon mekanik jer...

ShareThis