Monday, October 25, 2010

JOM

Posted by makcik rehan KJB at 12:03 AM
Malam tadi, Pukul 9 lebih,
Mencah membuat onar berhabis-habisan
habih dia korek kuar barang-barang tersembunyi dalam drawer harta karun
lalu mulut haku pon tak renti-renti membebel,
dengan pitching nyaring melesing turun-naik,
menjengkelkan telinga laki aku sudah semestinya :-p
[mungkin beliau rasa nak bagi penampor jer kat haku hahaha]

Setelah berbuih mulut haku berleter itu-ini,
makcik pon ajak Mencah masuk tido
dengan harapan nak memberhentikan operasi onar dia...

Kakaaaak jom tido, Mama buat susu...

Tetiba anak bertuahni jawab dengan selamba
tanpa rasa bersalah dan tanpa rasa takut-takut kena tempeleng
sampai aku pulak rasa nak lempang diri sendiri 18 kali
dan baling selim tibi bergaris talian hayat tu ke dinding...


Jom makannn.... saya belanja!


Rasa nak hantar emel kat sotkabar
suruh ban iklan kehepci tu!

*scheduled entry*
















5 comments:

nifalnin... on October 25, 2010 at 8:36 AM said...

hahahah... serupa la anak kite makcik... dia pun sama... hrtu, pi SR.. bleh plak dia menunu nak lintas jalan sambil ckp.. jom.. sayan belanja... hamboi... nasib baik sempat capai tangan dia.. klu x dah menunu je pi SR tu... ape kate tepon kehepsi suh depa amik anak kita plak jd ambassador gitu... wakakakakak....

sw33tdarling.com on October 25, 2010 at 10:32 AM said...

hahahahahahahahaha...... sesuweiiiii!

marziah on October 25, 2010 at 10:34 AM said...

hahahahaha....
mencah2....kau sudah mewarnai hari senin makcik yang sentiasa kelabu ni nak

sw33tdarling.com on October 25, 2010 at 10:35 AM said...

hahahahahahahahaha...... sesuweiiiii!

Mak Doyah on October 25, 2010 at 12:29 PM said...

hehehehehehhehee..lawak la mencah ni...

ShareThis