Thursday, October 14, 2010

KEPADA MAK ANON SEMALAM....

Posted by makcik rehan KJB at 2:49 PM
Jangan berani-berani lagi kashau mak shayer yer...
































Shayer geget nanti.... nampak gigi 2 batang ni..nampak? nampak?

 





























Hehehehehe.... takde konflik dah yer kawan-kawan
Mak Anon semalam dah chit-chat secara private dengan makcik
sudah maaf-maafan cuma takleh comolot sebab takde depan mata
memang Mak Anon tu mulutnyer pedas berapi...
geram katanya.... dok kata nak kuruih bertalu-talu,
tapi dok melantak macam tiada esok bagimu... muahahahaha...

Dan memang dia adalah Kulaan Separitan dengan haku...
Urang Banjar jugak katanyer... sama-sama makan ikan wadik

OK lah Mak Anon... berbalik kepada cogankata tak rasmi belog haku nehh...
i lap u shangat manyak! :))




5 comments:

noor on October 14, 2010 at 3:03 PM said...

MR, anon tu jual produk aper?hehe

Rozy on October 14, 2010 at 4:32 PM said...

sekadar motivasi ja tu makcik.

ummi09 on October 15, 2010 at 2:17 PM said...

tak tahan betul tengok gambar asyraf ni.. kena plak dengan ayat yang mak dia tulis.. nampok kegarangan asyraf.. hahah..dari smalama nengok..hari ni telek lagi gambor ni..dah2 tinggal gak la komen, kang tak tido malam plak.. kelakor..

makcikrehan on October 15, 2010 at 2:29 PM said...

Ummi09... statement awak lagi klakar tau...hahaha...selamat berkenalan :)

wan nurul hezrina abd halim on October 15, 2010 at 4:43 PM said...

isyk baguihla tuh makcik..hehe dah okeydah.

ShareThis