Tuesday, October 19, 2010

KERINTING TU TAK KEMANA...

Posted by makcik rehan KJB at 8:37 PM
Makcik Ealyie,
Makcik Kerul,
Makcik Zalia,
Makcik Moon,
Makcik Eynda,
Maklom Ibu,
Makcik Tie,

Yang dok kata sayam nyer mama potom rambut sayerrr...
kununnya takut kerentem tu hilam kan....
Nahh... baru seminggu potom..
itu kerentem suda mariiii... hehehehe...




































Sila jangan berasa syedih lagi yer makcik-makcik....








12 comments:

ezey on October 19, 2010 at 9:17 PM said...

comey lak si mencah ni rambut pendek...

adha on October 19, 2010 at 10:05 PM said...

alololo comel rambut pendek cik esah ni

MsAjai on October 20, 2010 at 6:23 AM said...

mr...aii baru baca kes gas umah macik...shukrann makcik & hanak2 comel tak apa2....
pasai pintu KC makcik tuh...ai nak sajes macik suruh org yg install tuh pasang lubang...suh dia amik pintu tuh balik kedai dia...tebuk & pasang..mcm kat umah ai niih macik..dulu2 tak dak lubang angin..pastu masa renovate suh kontraktor amik & pasang lubang...makcik nk tgk ai punya?...

Tie-Ibu wawanisolehah on October 20, 2010 at 8:25 AM said...

cepat betul, dah jadi kerinting balik ..ni mencah pakai syampoo apa rambut kemain cepat progress pemanjangannya hehe

Elyn on October 20, 2010 at 8:28 AM said...

ini kalau wafiq jumpe mencah pasti rambut dia kene tarik. wafiq suke nau budak berambut kenteng tau!!

izanmalek said...

cutenyer dia berambut pendek! salun mana ni? a cut above ehhh 8)

SYANI on October 20, 2010 at 9:13 AM said...

AKU RASA MENCAH NI LAGI COMEL BERAMBUT PENDEK DARI BERAMBUT PANJANG.

AnggerikDiTangkaiMawar on October 20, 2010 at 9:30 AM said...

chomel la si mencah ni...putih gebu, halus mulus..agak² klau besar ade mcm ZIZIE IZZETE x?hahahahah

Me on October 20, 2010 at 9:39 AM said...

tak kira tetap nak susah hati.. nak tunggu pjg mcm dolu2 hagak2 berapa bulan ye???

eynda on October 20, 2010 at 10:14 AM said...

Ok...ok...hehehe....macam hannah gak la...gunting rambut tapi tak sependek mencah..masih ada kerinting dia jugak...takpe menten cute...putih melepak sungguh :-)

-niena- on October 20, 2010 at 10:22 AM said...

comel...bila la leh jumpa...huhuhu

Ealyie on October 20, 2010 at 10:55 AM said...

ehehehehe..
maklom la mencah oi,
makcik ni anak2 2-2 pon wambut kentem..
suda biasa tgk, kentem itu menawan... ahaks...:p

ShareThis