Wednesday, October 6, 2010

SAYA BERJAYA MELAKUKANNYA

Posted by makcik rehan KJB at 10:00 AM
Karangan untuk motif sebenar gambarni mak saya dah karang kat sini semalam
sekarang adalah masa untuk penampilan bergambar tanpa motif yang kukuh





Hari Ahad lepas, saya separa bu*gil sepanjang hari
sepanjang siang, sepuluh kali lebih saya kena pergi mencangkung
mak saya sokalah tu... tak payah basuh seluar atau skirt saya banyak-banyak macam selalu
spen*da kencit jer saya pakai dgn baju yang dah hampir tak muat nak sarungni
































Dan ini adalah hadek saya
yang juga merupakan penyokong tegar saya dalam usaha mempelajari ilmu be*rak dan kencim
tiap kali saya kena seret pergi bilik air,
adik saya akan bersorak seperti gaya di atas

Siap ko dikkkk!
sampai turn ko nanti, taulah kakak nak balas dendam kat ko dikkk!



4 comments:

AQILAH RABAN on October 6, 2010 at 10:05 AM said...

mencah comel..kulit putih gebu..msti ikut makcik rehan..wakaka

Me on October 6, 2010 at 10:21 AM said...

hihihi comel mencahhh... i loike..

e.l.i.s.s.m.i.e on October 6, 2010 at 10:41 AM said...

wah tahniah mencah :)

Zana S on October 7, 2010 at 1:14 AM said...

adoi... anak aku pi toilet tak keluar. duk sendiri plak membuang air kecik. padehal tak sampai 1/2 jam aku heret dia ke bilik air. tak sabar sungguh.

ShareThis