Saturday, October 2, 2010

TULISAN KECIK-BESO

Posted by makcik rehan KJB at 8:25 AM
Tumpang tanya,

Makcik moskel ni, lagumana depa-depani buat entry dalam belog
dengan tulisan campur-campur hurup kecik dan hurup beso?

Contoh : MaKciK ReHAn SaNGaT ChAnTeK

Makcik bukan nak komplen, tak kisahpon...
belog masing-masingkan,
sukatila nak tulis dalam bahasa tamil pon.

Tapi serius makcik nak tahu,
pakai program apa tulih laguni?
Manual tak mungkin...
buleh kembang jari dibuatnya!





4 comments:

eynda on October 2, 2010 at 9:13 AM said...

Ada setting utk tulih macam tu ka?? Kalau manual diaorg memang rajin sungguh la :-D

aNa SuZaNa on October 2, 2010 at 10:15 AM said...

SiB BaiK aNa BuaT UtK TajuK EnTry SaJe.. kekekeke

Kak Mah on October 2, 2010 at 1:07 PM said...

aku pun dari dulu tertanya2..... kalau manual..memang saspek haku ngan dia orang...

e.l.i.s.s.m.i.e on October 2, 2010 at 2:42 PM said...

ko try donload kecikbesar font kalo ada :p tp aku pernah tanya orang yg buat tulisan mcm tu, dia gigih tulis sendiri..katanyaaaa...

ShareThis