Monday, November 1, 2010

20 SEN YANG ANDA BERIKAN :)

Posted by makcik rehan KJB at 8:54 AM
In conjunction with Jiwa Kaco dan Plan B
Terima kasih daun keladi for your 20 cents.

Aku tunggu gak,
kot-kot ada sapa-sapa yang nak lancarkan tabung derma kilat!
muahahahaha....




























Belum ada keputusan yang jitu,
segala-galanya masih samar-samar.
Compang-camping disana-sini.

Cuma mengharapkan pakcik belahan jiwa [Bini Pidaus, sila muntah]
siap sedia mem'back-up' makcik belahan jiwa bila-bila masa mulai sekarang

Si kontot lagi 3 tahun = RM 505 sebulan
Rumah flat Bangla duduk = RM370 sebulan

Itu baru tanggungan aku sorang,
belum lagi tanggungan pakcik belahan jiwa seorang dan tanggungan bersama
kalau haku senaraikan kat sini,
silap-silap ada yang lancarkan tabung derma kilat karang :-p

Tula... gatai ***** sangatttt...
anak orang pi skolah cina, skolah omputeh... ko pon gatai nak hantar anak ko
kalau tak, kan dah save 150 hengget sebulan!
padehalnya, dah sebulan pi skolah
bila tanya, apa kamu blajar kat skolah?

Jump!
Jump!
Jump!

Oiiiiii.... setakat lompat katak macam tu,
ko tak payah pi skolah laaa...
Babah ko pon buleh ajar...
ko cakap jer lompatan apa ko nak blajar...
semua Babah ko buleh ajar tau!

Motip Babah dia kena ajar?

Hilang akal ker weiii....
tak kan nak suh aku yang melompat pulakkkkk
elok2 tiles kat umah ni kejap, rata...
sekali aku melompat katak, mau terkupil simen ni weiii!









5 comments:

nurulhudaresad on November 1, 2010 at 8:59 AM said...

ehehhee....xpe....education dia biar je...tp kalo ada yg lbh murah n efektif...tukar pon xde hal...kdg2 nama skolah x berapa glemer...tp bagus sistem dia....dh teruk sgt ke condition PID skrg kak?

eyndayusoff on November 1, 2010 at 9:26 AM said...

Apa-apa pun keputusan MR, akak doakan yg terbaik...

Me on November 1, 2010 at 10:47 AM said...

all the best to you my frennn

**NuJie** on November 1, 2010 at 10:52 AM said...

mr kenapa eh,,nak benti keje ke..??
tertinggal entry ke saya..??

Mak Doyah on November 1, 2010 at 12:15 PM said...

Mak doyah dulu masa nak berenti keje, memang pikik 100 X, kira budget bulan2 sampai 100 x, dah rasa macam perbelanjaan tu boleh dicover, baru boleh pikir betul nak berenti, tapi segala utang piutang kad kredit, utang kecik2 tu kena settlekan dulu, apa2 perbelanjaan yg boleh dipotong tu , kitorang potong..tapi bila dah tak keje jimat duit nursery, duit makan kan, sebab masak kat umah tiap2 hari, tapi mak doyah ada satu kereta je, so tak la terbeban sgt, motor habiskan bayar , rumah kat KL tu sewakan kat orang...mula2 rasa macam tak leh nak cover, tapi alhamdulillah, boleh dan rasanya lagi senang dari masa mak doyah keje, nampak sgt mak doyah yg suka membazir kan..hehehe..

ShareThis