Thursday, November 18, 2010

AIDIL ADHA vs FUN FAIR

Posted by makcik rehan KJB at 10:10 AM
Mengantuk ni wei
baru siap kemas umah

Apa kes ko kemas umah kol 4-5 pagi Rehan?
Siang tadi aku sibuk ahhh... sembelih lombu :))

Mak aku nak mai umah petangni weiiii....
Agak-agakla kan... dah la hari raya,
takkan aku nak hancurkan kredibiliti aku plaks
dengan memaparkan suasana umah mcm umah kongsi Bangla

Dinner tak masak - alasan paling solid - trauma dapo gas tak abih lagi :-p
merayau cari kedai mamak kat Country Homes
lepas kenyang, nak balik... ternampak pulak fun fair sekangkang kera kat tepi paso
layannnnn keh keh keh!











































*Badan Mencah dah kuar bintat-bintat yang dikhuatiri Chicken Pox :((





7 comments:

TopsyTurvyMum on November 18, 2010 at 11:27 AM said...

ko tak join ke masuk dlm cawan tu??

siang2 ko taruk la calamine lotion tu...tak nanti jatuh pulak harga si mencah tu..bernas tak nasihat aku? haha

ms.Teddy on November 18, 2010 at 11:44 AM said...

kecian mencah..cari daun ceremai..

tini on November 18, 2010 at 3:35 PM said...

la.. patut ko ckp mencah demam lps korban lembu, nak jd chic pox upanya. mintak2 jgn, tp kalo ye pun, tabah2 kan hati jaga anak sakit. aku pun setuju dhn TTM, jgn kasi jatuh saham mencah :)

transformed housewife on November 18, 2010 at 11:14 PM said...

Dah sampai ke hadiah? LAri topik sikit. hehe

Sitisifir10 on November 20, 2010 at 12:10 PM said...

k.an....hui..yg bercekak pinggang tu berapa cas dok dalam kandang tu...?? hikhikhik

makcikrehan on November 20, 2010 at 12:19 PM said...

Memang dok sapu calamine lotion pon kat dia :) TQ for ur concern frens :)

makcikrehan on November 20, 2010 at 12:20 PM said...

sitisifir, yg tu tak pakai token. yg tu pakai dollar keh keh keh

ShareThis