Friday, November 12, 2010

APABILA HARI HUJAN

Posted by makcik rehan KJB at 1:08 PM
Bangun pagi tadi,
dengan muka sembab-sembab...
Mencah mai menepek kat haku
Mamaaaa... hari hujan kan?
Camana kiter nak pegi umah Maklom?

Ecehhhh... tu mengayat nak mintak pakai baju hujan la tu...
Nahhh... hambik ko nakkk... Ekekekekeke...

Gambo-gambo seterusnya adalah sessi menjakun :-p































Silap anak akuni takde boots kaler kunen jer...
kalau takkk.. memang sesuai aku bagi tagline ni kat dia
The best in Rawang, and some say Parit Buntaq!











































Aku tau, ramai yang dok jeling-jeling bakul kain kat belakang Mencah tu kan?
Awat dok pandang-pandang? Nak tulong lipat kah?
Jangan berebuttttt... ada banyakkkk lagi dalam Bilik Rahsia nun!




























Ni namanya posing sambil meregang otot!

p/s :
Bang Sepol, tiko munger-munger tu ai baru beli 2 hari lepas
Balik nanti sila bayo balik yerr... 50 hengget ajer...
Apa??? mahal???
Sila bawak bersyukur ai tak beli carpet bulus-bulus tenggelam kaki rega 500 hengget tawww...

Beli tiko ni bukan apa,
senang sikit aku nak meratib depan lappy...
aterrr.. kater nak join team CSI CARI khennn?
Ekekekekeke....




























Pesanan buat Babah dia lagi :
Sayalah Jumbo dari Ayuthia...
Ketua penakluk Hongsa!

Tak geti-geti lagi ke bangg?
Dah bagi hint pelbagai gaya dah tu... hahaha








9 comments:

Mimie Hamdan on November 12, 2010 at 2:43 PM said...

anak ko nie comel laaa.... putih pulak tue... anak aku bukan tak putih... kurang sikit jer... wahahahaha...

makcikrehan on November 12, 2010 at 2:50 PM said...

Mimie, jgn terpedaya... aku kan baru habih kelas potoshop.. habeh semua ank-pinak aku potoshopkan! bahabahabah! <---gelak pesen baru

Me on November 12, 2010 at 3:41 PM said...

wah wah wah wah... rumah kemasss je.. takat sebakul baju biasa la... putih lagi perabot ala2 english style kekdahnya ye...

nurulhudaresad on November 12, 2010 at 4:17 PM said...

ecehhh tikar munge2 english gituuu...join csi cari..cepat kasi tau kite retis mana2 ada skandal lg ha...haha...silent reader berdaftar***

.:nhalilah:. on November 12, 2010 at 4:19 PM said...

aisyah.. comel kamu posing (gambo no 2..)tinggal tak angkat sebelah kaki je.. tp auntie berkenan pulak raincoat tu..

makcikrehan on November 12, 2010 at 4:37 PM said...

Kerul, lemari putih tu patutnya letak atas closet. tapi kami sokati pi letak kat hall. jadilaaaa... buat feeling-feeling cabinet tayang pinggan mangkuk! ko ado? kih kih kih kih

makcikrehan on November 12, 2010 at 4:38 PM said...

Nurul, beginilah gaya hidup marhaen.. tiko jer mampu dik! nak pasang timber floor ai tak daya dik...

makcikrehan on November 12, 2010 at 4:38 PM said...

Halilah, kalo dia angkat kaki sebelah, dah kena bayo royalty gaya tendang kuda parkdale pullekk.. ekekkeke

fyna on November 15, 2010 at 11:12 AM said...

sungguh tomey baju ujan die...pinjam bley?

ShareThis