Tuesday, November 23, 2010

CARSEAT HUNTING

Posted by makcik rehan KJB at 11:05 AM
Masih ingat konsep wishlist di belog ini kan??
Berangan tak kena duhet yerrr...


Coba bayangin, 
Asyraf yang kacak dan berwajah pan-pacific (??) sedang dodok di atas nya.

Tapi kan,
coba olah imaginasi anda tu supaya anda hanya membayangin si kacak (??) dan krosi nyer ajer...
janganlah bayangin keta kontot aku sekali... potong stim arrr...!!

Untuk memudahkan anda membayangin
dipaparkan sekali lagi wajah kacak (??) berikut :-p


Sejak 2-3 mingguni... memandu bersama si kacakni (??) sangat mencabar kesobaran!
Dia menerap, memanjat, bersila, berguling, meraung dan meronta-ronta...
mahu bolos dari krosi kunen itu!

Pagi tadi pon beberapa kali jugak haku kena benti tepi jalan
demi nak menyaborkan si kacakni (??) yang sibuk nak gapai stereng keta!

Kalau mintak tulong Si Kakak lagi best,
selamba dia tujal kepala adik dia suh baring diam-diam dalam carrier tu
ajak main tepuk-tepuk, peekaboo, belon ke hapa sumer tak jalan kann
ha bengangla member... tu yang ditujal jer tuh kikikikiki...

The above yellow carrier is too small oredi for Asyraf,
giving me a valid reason to get another carseat for him :-p

Carseat dora?
yang tu dah pajak dalam keta PS ler
pagi haku ngantor budak, petang dia lak hangkut bawak balik
sebab tu kena ada 2 ketui krosi untuk budak kacak (??) nih

Weiii... sapa-sapa yang dok UK tuh,
tulongla belikan kat aku Maxi Cosi Tobi sebijik weiii...
tak kesian ker kat aku yang mengidam nehhh... :))






7 comments:

Me on November 23, 2010 at 11:17 AM said...

ko ngidam tak de isi.. kalau ada isi.... barangkali....

Nurul Aznil on November 23, 2010 at 11:45 AM said...

Salam,

kami guna safety first... kalau oper dalam RM700...
http://greenbabyguide.com/wp-content/uploads/2010/02/safety-first-three-phase-convertible-car-seat.jpg

Danny Neza on November 23, 2010 at 12:24 PM said...

hahaha..akak rehan..
ngidam yer kak..berapa bulan sudah..?? hahaha..akak goda2 la PS minta sejibik kosi tuk budak kacak tu.. mesti PS bg punya kan...

nifalnin... on November 23, 2010 at 2:47 PM said...

asyraf memang kacak dan encem.. suke kat dia...

makcikrehan on November 23, 2010 at 9:00 PM said...

Kerul, wa tak bunting okeh! :)

makcikrehan on November 23, 2010 at 9:00 PM said...

Aznie, im looking for cheaper one. hehe

makcikrehan on November 23, 2010 at 9:01 PM said...

Nifalnin, tengkiu. i lap u :)

ShareThis