Monday, November 8, 2010

GADGET BARU MAK SAYA

Posted by makcik rehan KJB at 11:56 AM
Mempersembahkan...
Oleh sebab kalernya kunen,
mak saya suh panggil 'gajah kunen'

























Yangni dia baru beli weekend tadi kat Tesco
Mak saya ni memang gatal merghela sikit,
dalam dok tak dak duhet kan,
dia tetaaaaap jugak nak melepas gian membeli barang merepek
mujurla pelestik murahan made in china ni berharga 5 hengget saja

Bapak saya kan,
masa mula-mula nampak mangkuk kunen kecit-kecitni kan,
dia pon kehairanan dan bertanya
Ni apa benda nih???

Mak saya macam malas-malas nak jawab tau,
sebab nanti mesti dia kena tibai balik
Beria-beria beli sudu mangkuk sukat bagaiiii....
tepung PREMIX mana payah nak sukat-sukat dah!!!
Ha kannnn... kannn... kan dah kena lagi :))


Itu bapak saya belum tahu hal sebenar...
Mak saya sebenaqnya dah penah beli set sudu sukat ni dulu


























Tu hat putih tu pon agak baru beli jugak
pon harem tak pernah guna lagi! muahahahaha...
mak saya kata hat putih tu sikit benor adik-badik dia
hat kunen ni siap ada ukuran cup...  adik-badik dia ramai, meriah gittew...
kunun-kununla tu... nak bersara dari arena kek PREMIX 



Tak payah sembang kencanglah,
makcik-makcik tengoklah sendiri...
bergantung kepada senario semasa di bawah ini....
agak-agak, merasa ker kami-kami ni makan kek timbang-sukat-sendiri?

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x



Atau pon 'gajah kunen' ni akan kekal jadi menan adik saya??







































6 comments:

Gorjes Ke?? on November 8, 2010 at 12:17 PM said...

RM5 je??nak beli gak..kunun nak diet leh sukat nasi guna hat kecik tu hhahaa

TopsyTurvyMum on November 8, 2010 at 12:22 PM said...

aku pun ada gak membeli dan bakal bela gajah putih ekekeke..

.:nhalilah:. on November 8, 2010 at 1:00 PM said...

5 hengget je?? nak jugak membeli.. tesco ek??

makcikrehan on November 8, 2010 at 1:18 PM said...

Yer kawan-kawannn rm5 saja. sila dapatkan di teskok berhampiran anda kekeke

Mieja@Faiza Amir 2001 on November 8, 2010 at 3:42 PM said...

cute rehan...kecik2 .....

sYaFiQa on January 23, 2011 at 5:26 PM said...

comel2...cam berkenan jek....mujur sini xde Tesco...hahaha

ShareThis