Monday, November 8, 2010

GELI-GELEMAN

Posted by makcik rehan KJB at 9:00 AM
Lepas kunun-kunun makan free kat kolam,
bergegas pulak pegi umah kroni PS
nak hambek barang penting katernyer

Umah orang kayer begini la kot kekdahnya
ada secretary, eh silap... ada security kat luor
keta-keta marhaen tak bleh masuk
Makanya bejalan kakilah kami masuk kawasan umah tu

Dan hanak-hanak pon tumpang menjakun main kat taman menan
Mencah siap request nak terjun kolam hahahaha...
hilang punca ke haper nakkk... pepagi buto ko nak scuba kat kolam!

























Sapo ajo naik slide lagutu?




























Muka tak redho di pagi hari! kakakakaka




























Haaa inilah peel anak dara dibah aku ni...
sluor dia dah basah tang peha sebab dia randuk slide yang basah
pastu diani jenis pantang basah-basah ni... dia geli-geleman
itu yang dia sinsing sluor panjang dia tu sampai ke paha
udah gaya tarzan pakei cawat!



























Sampai terberenti boyan budakni nengokkan gaya anak haku!
Hahahahahaha....
 





2 comments:

Mieja@Faiza Amir 2001 on November 8, 2010 at 11:54 AM said...

hikhikhikhikhik tingginya singsing suor ..

Me on November 8, 2010 at 11:54 AM said...

hahahhaha... owhh aisyah d dibah.... owh canggih rumah kroni ps nie.. blkg umah ek terus ada play ground.. tak yah pagar2... tue la bila ada guard nie bukan sebarang org leh dtg... mcm tak frenly pun ada tapi donia skang nie kan... mcm2 perkara berlaku.. so pagi2 buto lps khonon2 mkn free.. ekau berexcercise bagi ketiak berpeluh la ek MR.... (tumpang lalu nk lari)

ShareThis