Wednesday, November 3, 2010

HANG KENAPA NAK?

Posted by makcik rehan KJB at 9:42 AM
Seminggu Maktok dia ada kat Bayu Permai,
seminggu jugak budakni buat perangai.
Mak hang gewwam tau!

Selalu tu, buleh jugak haku biarkan dia kejap-kejap bergolek tengok tibi dgn kakak
tapi bila ada orang layen kat umah,
Haiyyooo... menjadi-jadi merengek tau
serba-serbi tak kena... migrain mak hang dikk
asek nak melekap macam lintah isap darah!

Makanya, selaku emak yang rebel tak abis-abis
[kata ganti yang sedap sikit dari panas baran :-p]
Sampai seminggu jugakla haku hang hilang mood wei!

Semalam Maktok dah balik kampung,
elok pon haaaaaaaaaaaaaaa.....
buleh jer ko hadap Animal Mechanical tu sorang-sorang dikkkk!

























Ha tengokkk... tengokkkk
sampai stim-stim mata dia tahan mengantuk punya nak hadap katun!

































Ha tengok lagiiii dan lagiii...
dah dokom nak bawak pi masuk tido dah pon
mata tu sampai nak terjojol dok nak hadap tibi jugak-jugak!








7 comments:

nurulhudaresad on November 3, 2010 at 10:08 AM said...

apakah objek yg diblurkan tersebut?

Me on November 3, 2010 at 10:13 AM said...

iye benar.. apakah objek itu... asyraf tak biasa ada org lain la tue... so baik jadi lintah melekap (katanya didalam hatai)

TopsyTurvyMum on November 3, 2010 at 10:13 AM said...

aku pun nak tanya benda yg sama...

makcikrehan on November 3, 2010 at 10:16 AM said...

Korangni memang takde keje tau! yg aku blurkan tulah jugak yang korang seboook nak tengok!

yg blur itu adalah haku yang boyak lagi huduh, lagi belengas, lagi comot! hahahaha

makcikrehan on November 3, 2010 at 10:17 AM said...

Kerul, sian mak aku tau. beliau pon tensi gamaknya dengar cucu mahkota dia ni asekla merengek!

Nurul Aznil on November 3, 2010 at 11:07 AM said...

Salam,

kenapakah mereka begitu menguji kesabaran...?
adakah mereka mempunyai muslihat yang tidak dapat dihidu oleh kita?

jeng jeng jeng

wan nurul hezrina abd halim on November 3, 2010 at 1:40 PM said...

ala tak syokler blur gmbh sblh tuh..hehe

ShareThis