Tuesday, November 30, 2010

INTERNET ADALAH TIADA

Posted by makcik rehan KJB at 3:43 PM
Sudah 2 minggu Streamyx di seantero PID tersengguk-sengguk
ritma sendunya seolah-olah senada dengan senario semasa PID yang semakin hazabaijan








Loadinggggg jerla kerjanya!


























Taking too long to respond katernyerrr...
Tak tentu hala-tuju... macam PID jugek! keh keh keh



Pegi lantaklah ko nak terlungkup ker aper.... kekekeke..
Hada aku kesah??

























Hakuni orang kampung, tak geti main game canggih-canggih...
Hadap daun terup pon jadiiii ekekekeke...


Pastu letak notis font beso depan pintu PID

INTERNET ADALAH TIADA





6 comments:

Lia on November 30, 2010 at 4:06 PM said...

hehe... sabar2.. streamyx ni klu takde problem laju aja, tp klu dah problem tu slow giler2.. mcm nak baling ja modem tu.. hehe..

TopsyTurvyMum on November 30, 2010 at 4:35 PM said...

kencang ko main pakau! hahaha

LyNn HaMzAh on November 30, 2010 at 4:48 PM said...

huhuhu...sabar la banyak2 yer...

Me on November 30, 2010 at 4:51 PM said...

sila la bw BB ko ke PID kalu mcm tuee

makcikrehan on November 30, 2010 at 10:11 PM said...

kerul, aku tidak pernah memiliki berukben. di umah atau di opis, aku hanya pakei stimix.

ibh on November 30, 2010 at 10:44 PM said...

memang bercinta kalo internet mcm haremmmm....

ShareThis