Tuesday, November 9, 2010

KERANA #$@%#&*%@#$#

Posted by makcik rehan KJB at 11:45 AM
Tu bukan haku mencarut tau,
itu haku tak tau nama makanan apa yang aku makan
kat Restoran Cina Muslim BCH malam tadi

Dia macam kueytiow kungfu,
tapi nama dia cina habis sampai aku tak ingat kekekekek
dah kater laki tak ada kan,
kowser sangatla nak masak-masak bagai

Hantar Mencah pegi kelas malam tadi,
nak balik tu terus la tapau makanan siap-siap
saja la test-drive beli kat restoren sebelah skul tu
1st time try... mahap cakap yer Pakcik Chan
tak syedapppp... huhu

























Asyraf, masa kat kedai tengah tunggu order


Balik umah, tuang makanan dalam bowl
suap depa dua beradik ni sambil tengok tibi
tengah makan, si hadek dah tonyoh-tonyoh mata
mengantuk sangat nak pingsan-pingsan dah haaa...

Lalu budak yang mengantuk dibawa ke pembaringan,
kalo nak tido semestinya mulut kena sumbat botol
perut dah kenyang, lagi mau isap susu
Makanya.... tragedi ngeri berulang lagi dan lagi

























Bang Sepooool, ko tengokla haaa....
hanak bujang punya onar malam tadi
bergenuak keluar isi perut dia,
selimut kena, cadar kena, badsheet protector kat bawah cadar tu pon kena!


























Kerana onar malam tadi,
terus 'potong' mood haku nak berjuang cari tiket AA free!

Tuuuuu... sapa nak basuh tu???






2 comments:

TopsyTurvyMum on November 9, 2010 at 12:12 PM said...

masa ni mesti ko rindu sama kiptiyah kannn??

haha

LiAnA on November 9, 2010 at 12:13 PM said...

bancuh susu tu skit je buat syarat.. kalau dh ngantuk sekali dua sedut mmg pengsan dah hihi

ShareThis