Thursday, November 25, 2010

MACEM-MACEM HIDANGAN

Posted by makcik rehan KJB at 5:31 PM
Mood hindonesyia tak habeh lagi :))


Haku yang masakin semalam
sambil gigil-gigil lutut menahan laper
jangan ditanyain nama resepi... tunggu aja dibukukan,
dan beli di kedei mamak utk nyalin resepi penuh!




Fitnah ya hamat kalu ku bilang ini haku yang masakin kan
Bihun Sup enak bikinan gerai Sekilas Pandang depan sekolah menengah dekat Batangkali
[kalo dari traffic light, sebelum nyampei Kedai Kek Sue]
Syani, kamu udah rasain? Yukk... dicoba yah!


 Ini Mee Kari di kedei yang sama, Kak Ina yang punya.

Enak-enak banget masakannya,
dan yang penting, harganya juga patut-patut dong!










9 comments:

ibh on November 25, 2010 at 6:03 PM said...

Aduihh!!! kejamnya...lapor tengok makanan tuh..Dah la tgh hujan lebat nih + diet lak...Sabo jer lah haku...

alfi on November 25, 2010 at 7:36 PM said...

aduih..gawat MR ni..haha..ckp indon

teacher bonda on November 26, 2010 at 6:01 AM said...

kalo udah sukak sm indosesia,napa enggak amek pembantu rumah saja...blh bantuin ngerjain rumahnya..
(ish betol ke ape yg aku taip ni?ko fhm x kak?):)

noor on November 26, 2010 at 8:03 AM said...

aku rs kiptiyah pun tak faham pe yg ko ckp nih...hehe

makcikrehan on November 26, 2010 at 9:04 AM said...

ibh, kalo teringin pi jela beli kat kedai. kalo haku tak kowser nak masak derrr kekeke

makcikrehan on November 26, 2010 at 9:05 AM said...

alfi & teacher bonda, tgh prektis ngomong indon. kot2 tahun depan mau jalan-jalan kesana. senang nk shopping kekdahnya..kekeke

makcikrehan on November 26, 2010 at 9:06 AM said...

Noor, lagi-lagi nama perempuan itu jugak yang kau sebut haaaa.... apa kau minat mau ambili dia ngurusin anak2 mu? kekekeke

SYANI on November 26, 2010 at 9:12 AM said...

Aku belum pernah coba lagi restoran itew!!. Lagipun sudah jarang makan2 diluar. Tapi kalo kamu udah rekemen, harus dicoba dong!

az rina a.k.a jaijina on November 26, 2010 at 10:46 AM said...

waduh, bisa kecur air liurnya kalo begini..

ShareThis