Wednesday, November 10, 2010

REBELLIOUS EVA!

Posted by makcik rehan KJB at 11:55 AM
Marah haku tak layan dia main-main malam tadi
sebab haku dok sibuk bentang tikar mengkuang
dan menerap depan lappy buruks!

Adik dia pulak tido awal dari maghrib sampai ke pagi
makanya takde geng nak sakat...

Tunjuk perasaan...
Besi kat hujung aeroplane tu habis dia cungkil!























Tali tape haku dah menerima nasib yang sama macam ruler kaler oren
sampai skang haku tatau ruler tu dia sumbat celah mana.

Kemana banjirnya kari kalau tak ke roti canai kan!
:))






4 comments:

wan nurul hezrina abd halim on November 10, 2010 at 12:02 PM said...

budak2 mcm2kan nk tunjuk mrhnya..ni salah satu cralh nie..hehe

LyNn HaMzAh on November 10, 2010 at 4:04 PM said...

hehehehe...nasib baik dia tak buat yg bukan2...

Mieja@Faiza Amir 2001 on November 10, 2010 at 4:34 PM said...

kreatipppppp:)

ms.Teddy on November 10, 2010 at 5:21 PM said...

naseb bukan makcik yg dier ikt dgn tali tape tu..haha

ShareThis