Tuesday, November 2, 2010

RUTIN YANG TIDAK DIGEMARI BERULANG KEMBALI

Posted by makcik rehan KJB at 10:05 AM
Kong! kong! kong!
Bluweeekkk!

Kong! kong! kong!
Bluweeekkk!

Marathon non-stop dari semalam.
Dari rumah Maklom, sambung kat rumah sendiri.
Malam tadi bilik tido sudah transform jadi wad kanak-kanak sedunia.

Pagi tadi, keta mak depa plak dah bertukar jadi ambulan,
Asyraf muntah selambak dalam carseat dia!

Sampai umah Maklom,
Aisyah plak muntah kat corridor umah Maklom.

Tak payahlah bagi nasehat apa-apa,
memang dah resam hanak-hanak Sepol Seril gamaknya...

Demam sikit = muntah!
Batuk sikit = muntah!
Selsema sikit = muntah!

Hadap jerla.... :((




3 comments:

Kamalia on November 2, 2010 at 10:31 AM said...

ala,siannye ko MR..biasela tuh..dulu ank kakak pun camtu, nangis sikit je terus melambak muntah die..blom demam lagi..bila dah besar sikit tu(xtau la bape tahun),baru ok..sabor ye..

sw33tdarling.com on November 2, 2010 at 11:02 AM said...

manalah tauuu kan, kot2 dah besar esok2 nak senangkan mak pak nya plak.. so tempuhi dengan sabar dan tawadduk yaa... :)

Nurul Aznil on November 2, 2010 at 12:03 PM said...

Salam,

Allahuakhbar... kesian depa...
You are 1 strong Mummy la MR...
Me kalau Ewan ke Eiman ke muntah, me cabut... Azwan la kena buat semua...
Ibu yang keji kan? :P

ShareThis