Monday, November 22, 2010

SUDAH MEMULAKAN LANGKAH

Posted by makcik rehan KJB at 11:09 PM
Asyraf ni macam paham-paham jer gejolak rasa mak dia yang kiasu
haritu baru buat entry pasal milestone dia yang tak berapa memberangsangkan
[malas aku nak selak-selak bagi link, godek sendirik :-p]

Sila tatap gambo penyeri dulu
tataula dah penah tepek ke belum gambo nih


Dengar sini wahai umat manusia semua
hanak makcik si Asyraf hidung pesek nih dah mula mengkerabat dan meniti
tak kisahlah apa-apa monumen pon yang ada dalam lokus kawalan dia
semua dia nak kerabat!

Sampai menggigil lutut nak push badan bagi berdiri
pastu terkawai-kawai tangan nak balance kan badan
Muahahahaha... hiburan yang sungguh klako untuk kami laki-minik

Nampak gaya dia ni mcm dah skip merangkak
terenjut-enjut merayap, jumpa jer apa-apa tugu ke monumen ke
terus menggapai nak berdiri...

Wahhh... sungguh akademik entry haku kan?
gabungan subjek Sejarah dan Ilmu Hisap darah

Sok pagi aku karang entry berciri etnik kreatif pulak eh!
[itupon kalo aku tak MALAS la kan :-p]

 



4 comments:

ms.Teddy on November 22, 2010 at 11:20 PM said...

kalau jatuh bangun snrik ye asyraf

Me on November 23, 2010 at 8:27 AM said...

anakanda asyraf... perkembangan ekau sgt2 melegakan omak ekau... makanya.. ekau kerabat le apa yg nak di kerabat ... n sepah2 kan n campak2 kan nescaya omak ekau tak murka nya... malahan terhibur...

Elyn on November 23, 2010 at 9:27 AM said...

hehe ko kene standby kuda2 ko bile asyraf dh start berlari. santak ko nak mengejar!! anak lelaki ni lain enjin die sikit orang cakap.....

Nurul Aznil on November 23, 2010 at 10:24 AM said...

Salam,

YAY!!!!
i could not be happier!
lepas ni MR, siap sedia la nak ligan dia ye...

ShareThis