Tuesday, November 30, 2010

YANG INI BUKAN AKU YANG AJOR

Posted by makcik rehan KJB at 8:35 AM
Enche Danny bagi freegift sempena pembelian carseat kain pelikat lalalala
dan sebijik carrier merah idaman hati Mak Buyong Bini Jeman

Oleh sebab freegift nya adalah berupa mainan untuk bayi yang baru lepas pantang,
haku bagi kat Zalia jer freegift tu... anak-anak aku dah meced,
tak mandang dah menan gayut-gayut laguni :-p





























Ko tengokkk Jahhhh... ko tengokkk...
Asyraf buat tak heran jer bila haku bentang menan tu kat dia
sekadar memandang di angin lalu sahaja...
ingatkan bulehla umpan dia kejap sementara haku laki-bini nak solat Maghrib






































Dua minit selepas itu, ini budak sudah naik syehhh
Mencah kesayangan korang dah mula nak buat onar
tengok yerr... tengok baik-baik...
ko hagak-hagak apa anak aku nak buat tu??


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 Tarik napas dulu...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Hembus napasss

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*








































Anak dara korang ader pernah prektis bawak kavadi tengah-tengah malam?
Ader? ader? 






13 comments:

Me on November 30, 2010 at 8:50 AM said...

oit... ko jgn la kata kavadi... eden assume dia feeling2 terjun parachute tue.... hahahhaha.. owh aisyah.. kamu sungguh kretip...

norhasniza on November 30, 2010 at 8:58 AM said...

adoi..sakit perut i hehe

saudah on November 30, 2010 at 9:01 AM said...

ingat dia buat payum..mencah mencah..

izanmalek on November 30, 2010 at 9:12 AM said...

aduuuhaiii... tergelak akak pepagi ni nengok gelagat ehh... ni mesti banyak minum susu anmum eh.. begitu kretip.. cutelah!

makcikrehan on November 30, 2010 at 9:40 AM said...

Kerul, tengok dlm gambo pegun bulehla kata ala2 parachute. kalo ko tengok real, sebijik cam bawak kavadi tau. dengan terhinggut-hinggut nyer :))

makcikrehan on November 30, 2010 at 9:42 AM said...

Nor & Saudah, gelak-gelak jugak, pastu aku marah dia suruh turunkan kavadi dia tu. patah riuk pulak menatang tu karang! haha

makcikrehan on November 30, 2010 at 9:42 AM said...

Izanmalek, susu dat ledi jewrr... hihihi

Mama Sara on November 30, 2010 at 9:47 AM said...

ya hiburan ngan senaman sebelum tido..hehehehe

adha on November 30, 2010 at 10:04 AM said...

hahahah........ adoi .. clever sungguh la... ko ada bawak dia g batu cave ker ... hik3

Nadiah Sidek on November 30, 2010 at 10:16 AM said...

hahaha..kreatif! :D

I want to lose weight on November 30, 2010 at 12:04 PM said...

Kalep lebih 20 kali merayu suh aku bukak plastik tu..

Dia nak main..

Yang carrier tu dah jadi tempat duduk kapal terbang GUTS dia..

MaduRacun on November 30, 2010 at 12:46 PM said...

adoiyaaiii ... gitu pulak dibuatnya ... kreatip sungguh

SYANI on November 30, 2010 at 4:40 PM said...

Anak hang ni memang over kretip la rehan oi...

ShareThis