Friday, December 10, 2010

BALIK KAMPUNG

Posted by makcik rehan KJB at 7:12 AM
Pagini lepas habih ngajo Susili hendonesia
Haku akan pulang ke kampung sama mencah dan hadik haku.
Sedih gak tinggal Imam Muda sama bapaknya
Tapi mandangkan budakni baru nak kebah demam bintik,
tak jadilah bawak dia sekali...
Balik sekejapan sajapun, lama sgt tak balik kampung
last balik masa raya posa haritu

Patutnya nak balik last week,
Asyraf tengah kronik sangat pulak padehal cuti dah apply...
frust mak haku bila talipon bagitau kami tak jadi balik
tu yang rasa tak sedap ati tu... kena balik jugaklah mingguni

[kelik iklan dulu :-p]






OK, kena letak gambo kan.. sat ekk...
nak punggah folder :))

OK, jumpa dahh... ini buleh?






































Beauty regime??
Haremmm... Bio Oil tu dah lama beli
kunun-kunun nak hilangkan parut trauma tong gas haritu
haram sekali pon tak pernah sapu!

Lotion vaselin tu pon haremmm...
adalah 5-6 kali kot aku guna sepanjang dah beli sejak bulan lepas
punya gigih usung pi balik bawak pi PID
kunun nak apply selalu
haremmm..haremmm..haremm....

Sebab tu aku malas nk brabis duit beli mender-mender kosmetik camni
hobi kumpul gajah putih aku memang tak kenal category barang!


.

4 comments:

Sarid Derus on December 10, 2010 at 9:55 AM said...

hihihi..aku pun gitu gak..kadang2 paksa diri guna jugak brg2 yg dah beli..esp yg mahal2 gitu..!!!

TopsyTurvyMum on December 10, 2010 at 10:13 AM said...

eiii...takmo la kawan ngan korang berdua niii...wakakakaka!

mamat80 on December 10, 2010 at 12:39 PM said...

ciut je...hehehe

Elyn on December 10, 2010 at 12:48 PM said...

aku kalau nyimpan kat umah mmg jd pemalas. so abih cite aku hangkut semua kat office baru la nak pakai hihi

ShareThis