Tuesday, December 21, 2010

DIBAWAH PARAS BEKU

Posted by makcik rehan KJB at 10:51 AM
Hujan yang turun membawa rahmat untuk seloroh pelosok donia.
Kain sebeban kat ampaian tak kering lain cerita.
Kain full-tank dalam washing machine pon belakang cerita.
Janji suasana nyaman, sejuk, dingin dan menyegarkan :))

Pemanduan di pagi hari pon terasa aman. Hehehe....





























Yang kureng syioknya....
Haku asek lapoooooo manjang!!


.

8 comments:

TopsyTurvyMum on December 21, 2010 at 11:01 AM said...

mende yang beku wehh??

Adrina Adi on December 21, 2010 at 11:04 AM said...

imam muda asyik kepit dgn botol susu jer...

eh dia tak sedebab kakak dia umur2 gini. teringat mencah kecik2 dulu, semangat....

makcikrehan on December 21, 2010 at 11:15 AM said...

TTM, daging korban aku dok beku dlm freezer!

Sis Ed, betul. Mencah masa 1year ++ dah start semangat. adik dia selim shady lagi. dua-dua pon sama kakkk... membotol kemana-mana saja.

Me on December 21, 2010 at 11:41 AM said...

eden ada cadangan.... apa kato ekau bekukan perut ekau supaya tak lapooooooooooo hahahhahaha ampun buk MR

mimie1678 on December 21, 2010 at 12:14 PM said...

ye... aku pun lapar ajher MR... melampau betul perut tak sekolah aku nie...

makcikrehan on December 21, 2010 at 12:29 PM said...

Kerul, sila tunduk hormat 18 kali sebelum aku morka kikiki

Mimie, tulah... rasa nak hantar perut masuk tadika kemas tahun depan.

Elyn on December 21, 2010 at 3:22 PM said...

cuaca sejuk panas ni yg buat ramai org seseme batuk. anak aku tgh meleleh sakan.... hmmm

Kamariah Awang on December 21, 2010 at 11:10 PM said...

Layan ajelah lapooo tu rehan.. Hahaha

ShareThis