Thursday, December 30, 2010

MUNGKIN AKU JER YANG BARU TAHU...

Posted by MAKCIK REHAN at 3:17 PM
Sekarang sudah ada pesen yang laguni pulakkk...















Antsy Pants, price range $21~$24. USD yer khawan-khawannnn....

Pic and infos from here





Macam-macam sungguh sekarang yerrr
tang comel dan gebu-gebam tu yang bikin aku penasaran tuh
maklomlah... aku sendiri tergolong dari spesis tergebu di malaya khennn...

Tiba-tiba moncol satu sora misteri yang entah datang dari mana...
Sebeban CD yang dok bertapa dalam drawer ko tuuu...
ko nak buat apa Rehan??? Ha jawabbb... jawabbbb!!


Terus urut dada.... muhasabah diri.


.




8 comments:

az rina a.k.a jaijina on December 30, 2010 at 3:20 PM said...

marilah sesame kite mengurut dada ye makcik tanda muhasabah diri..

Me on December 30, 2010 at 3:21 PM said...

muhasabah n menginsafi diri ... hahahahhaha.. eden tak nampak bezanya dgn CD yg lama.. eden adalah golongan buto CD hahhahaha

MAKCIK REHAN on December 30, 2010 at 3:29 PM said...

Azrina, sedang kembang kempis tahan napsu neh...eekekek

Kerul, napsu doniawi semata-mata...

adha on December 30, 2010 at 3:31 PM said...

kah3........ sama la.. anis nye cd kemain byk.. tersadai dlm box baju dia... kalau laki aku nampak tu.. wuuuuu

MAKCIK REHAN on December 30, 2010 at 3:49 PM said...

Del, mula dah aku berangan nak jahit sendiri CD tu bagi jadi pants! wkakakaka

nurulhudaresad on December 30, 2010 at 5:23 PM said...

tolong kirekan dalam rengget kak....mungukss sket bab2 currency neh...

teacher bonda on December 30, 2010 at 9:39 PM said...

kak..kalo dh byk sgt cd ko x terpakai..sedokah je la kt aku kak...
pahala tuh..:)

mimie1678 on December 30, 2010 at 10:50 PM said...

wahhh... nasib aku takdo anak kecik... klu tak wajib muhasabah nie nie wehhh... muhasarawak pun buleh la kannnn... heheheheh...

ShareThis