Wednesday, December 1, 2010

PUTERI RAMBUT PINTAL

Posted by makcik rehan KJB at 10:49 AM
Pagi tadi masa on the way pegi umah maklom
Mencah mai bisik kat coping telinga haku
suara kemain perlahan... bisik-bisik macam takmau bagi adik dia dengar :))
Mamaaaa jom kiter tengok wayam....

Kakak nak tengok citer apa?
Re-pan-zel la Mamaaaa...

Ha???
PUAN ZEL??








7 comments:

az rina a.k.a jaijina on December 1, 2010 at 10:52 AM said...

wahh, mencah dah tau nengok wayam ye, kelasss mencah..

MaMa QaiSaRa a.k.a nUnU on December 1, 2010 at 10:54 AM said...

kak rehan: sgt best bwk budak2 tgk citer si rambut panjang.. sesuai dh bwk mencah pergi... baru jer tgk senin lepas..... citer terbaik!

marziah on December 1, 2010 at 11:04 AM said...

aku pun nak tgk wayam kalo cite puan zel difilemkan...mst collection kalah 2 alam kan MR kan

adha on December 1, 2010 at 11:54 AM said...

wah da ajak tgok wayam la anak dara ko... hihihi repunzel lak tu..

TopsyTurvyMum on December 1, 2010 at 12:11 PM said...

anak2 aku nak tgk wayang masa adik aku ader jer..
dia rasa mak ayah dia tak reti tgk wayang kott..haha

e.l.i.s.s.m.i.e on December 1, 2010 at 12:52 PM said...

lamanya tak tengok wayang...punzel pun best gak tu :)

Nurul Aznil on December 1, 2010 at 2:00 PM said...

Salam,

CAYALAH Mencah!
boleh sebut dengan betul tu.
Kat opis Aunty ni kan, ada makhluk yang nak cakap slang tapi salah sebut.
ra-pun-zil disebutannya... budusssss

ShareThis