Monday, January 24, 2011

DAH TURUN HARGA

Posted by makcik rehan KJB at 4:37 PM
Pagi tadi lambat lagi (biaserrr)
Dah lambat mestilah lapo kan
Dah lapo dan lambat, tak kuwaser nak masak-masak...
Singgah gerai Kak Ana BB nak beli karipap

Kak.... karipap singgit eh!
Eh silap kak.. sori-sori.... maksud saya karipap 3 ketui...
Singgit 20 sen kan...

Memang singit pon dik oiii....

Aikkk... kenapa turun balik?

Abihhh... lengang je ha... aku jer naik rega,
kedai blok-blok lain tu tak naik rega
sumer lari pi kat depa...
depa nak yang morah ajerrr...

Hahahahahahaha
Seeee... seee.....

The power of buyer!

Ingatlah wahai rakyat Melesya sekalian,
sesungguhnya kuasa membeli di tangan anda!

Minyak petrol takde barang pengganti weiiii... camno?
Kalau la buleh isi minyak kelapa,
dah lama mak bapak aku jadi Saudagar Minyak!


.





5 comments:

transformed housewife on January 24, 2011 at 6:10 PM said...

sesetengah brg tak bolh dikawal. tapi sesetengah brg lain, kita ada pilihan lain. Jadik pilih yg lg murah ler.

nurulhudaresad on January 24, 2011 at 8:14 PM said...

ari tu beli kat bukit beruntung kuih apa ntah 5 rm2.....caaiitt..

makcik rehan KJB on January 24, 2011 at 9:36 PM said...

hahahaha... kt celah mana BB tuh? mahal nak mapos kakakak

makcik rehan KJB on January 24, 2011 at 9:37 PM said...

transformed housewife (pjgnya nama ko kak), yg tadak pengganti tu yg bikin skait kemain tu kan kan kan

Iman's Umi on January 25, 2011 at 1:21 AM said...

Penah jg sy nk beli kuih singgit, tp dh x wujud, dgn tegas adik si penjual kuih kata 40sen sebijik kak! Huh, seb baik x brp gemar kuih KL, ye la dlu2 kt kg sendiri, kuih 20sen je sebijik...singgit dh dpt 5 ketul...

ShareThis