Friday, January 7, 2011

ENGINEER IN THE MAKING

Posted by makcik rehan KJB at 1:30 PM
Berebut cart hokehhh!

Yang Kakak nak susun-susun barang dalam tu... feeling2 pegi soping Tesco
siap bubuh Teddy dalam cart, peneman pegi beli barang dapo ;-)


























Adik kita Boy la kakakkkk...mana dia geti soping-soping neh...
semua lelaki pon mcm tu... anti-soping! <--- tetiba plaks!

Dia tunggang semua barang-barang Kakak dia ke lantai
pastu dia terbalikkan cart tu... senang nak pusing-pusing main roda!

Bagus Dik bagus.
dah beso nanti sila jadi macam Atuk Asan eh,
very the Handy Manny... tak macam Babah ko...
Rel langsir aku dah bertahun ranap ke lantai,
berjaman mak hang tunggu Babah tulong drill kan lubang!


.

3 comments:

Hidayah on January 7, 2011 at 9:05 PM said...

apesal diorg suke kt roda tu hah?yg kat umah ni pun sama,duk dlm stroller dia leh capai roda stroller tuh

makcikrehan on January 7, 2011 at 11:08 PM said...

Dayah, boys memang soka wheels kot kan. asrapni, asal jumpa benda bulat, habih dia pusing buat roda

nurulhudaresad on January 7, 2011 at 11:35 PM said...

nasihat aunty.....jadilah arkitek....wat bangunan santek2,org tanya sapa arkitek....kalo roboh,baru org tanya sapa engineer...huh!!

ShareThis