Wednesday, January 26, 2011

IBU SEJATI ADALAH IBU YANG MEMASAK. AKU MEMASAK. JADI AKU ADALAH...

Posted by makcik rehan KJB at 11:55 AM
Hehehehe... sekali lagi diminta bertabah membaca tajuk.

Masak air ka, masak megi ka,
janji aku masak!

Heh, aku jer yang masak masakan koman-koman.
Orang lain sumer masak ala-ala masterchef.
Maknanya mereka lebih sejati dari aku.
























Detik-detik terakhir sebelum sup ni menjadi..... dot dot dot.





























Makannnnnn!






























Gambo bila ntah. Dengan nasik gorem.
Sekarang dah mula request nak suap sendiri.
Ikut angin aku gak, kadang-kadang aku tak bagi dia suap sendiri.
Sebab nanti dia makan tak banyak mana... tikar yg banyak makan!


.



5 comments:

nurulhudaresad on January 26, 2011 at 11:57 AM said...

bila nak menguli roti ni kak?
cepat la...

nurayunni on January 26, 2011 at 12:48 PM said...

pndainye sis masak....

Mieja@Amiizaa2001 on January 26, 2011 at 12:50 PM said...

sedaplah han.....peberet itu taufu egg..

Me on January 26, 2011 at 12:54 PM said...

hahahha... kumen dari nurulhuda paling tak tahan... eden percaya kumen tue sgt mencabar minda ekau MR hahhaha

Adrina Adi on January 26, 2011 at 3:35 PM said...

tengok telur pun dah terliur. kuning cair2... my style !

ShareThis