Monday, January 10, 2011

LAMA TAK PI SINI

Posted by makcik rehan KJB at 10:32 AM
Taman Metro Kepong.
Atau selalunya orang panggil Taman Layang-layang.

Akunila yang gatai mulut ajak PS pi
konon-konon aku nak beriadah ... nak lari-lari anak lembu la kununnya
hampeh dot com lah weii... macam tak biasa... ekekekeke...

Sibuk mengawal selia hanak-hanak ni ha...
orang tersangat ramai ... macam-macam bangsa ada... dah kata 1 melesya kan
sekelip mata jer kalo terlepas pandang, anak-anak buleh hilang okehh...

Sila bersabar melayan gambar yang loadingnya mungkin sekali sangat selow
aku pulak tak kose tempek gambo kecik-kecik, penat nak jegil-jegil mata hokay
ha... bertabahlah korang yerrr...










Ni masa mula-mula sampai.
Minahni macam blur + gayat gamaknya.
Panjat sikit pastu suh aku dokom bawak turun. Muka pon masam cam tapai basi jerk.






















Ini jam dia sudah dapat feel. Macam biaserrr... naik boyan mesti nyanyi lagu wajib dia.. Auld Lang Syne versi sepah-sepah. Aku pon tatau apa relevannya laguni dengan boyan.





Dah lama sangat naik boyan aku takut dia meroyan lak kang. Budak lain dah ramai Q nak naik boyan. Sila bertimbangrasa wahai anak. Lalu aku hangkut dia suh naik seesaw ni. Kebetulan ada sorang budak tu tengah syok sendiri main sorang-sorang, aku pon selamba hempuk anak aku suh depa berduet.














Cewahhh... sudah dapat feel hokay. Lalu mula mengkerabat tali. Spiderman katernyerr..




















Sedang prektis nak pegi PLKN. Cuma costume kureng sesuai. Hahahaha...

















Kat area lapangni aku tak bagi dia main lama-lama. Nampak roller blade dia mintak, nampak keta kontrol dia mintak, nampak scooter pon dia mintak. Jomlah kita balik dulu... Mama nak pi cop duit banyak-banyak... karang kita datang balik yer.









Wahhh... kakak dia bukan main gembira ekk. Adik dia mana??
Ha, satgi aku ceghita Adik dia buat apa...





.

0 comments:

ShareThis