Monday, January 31, 2011

MERAH DAN PUTIH

Posted by makcik rehan KJB at 11:13 AM
Dari Dapur Kontot Makcik Rehan
dengan bajet yang agak kontot keh keh keh....



Yang merah...




























Yang putih...



























Lagi yang putih...






























Pucat tak pucat, janji hanak aku soka hohohohoo....


Lama Ratu Premix tak beraksi kan?
Hurmmm....



.

10 comments:

Sarid Derus on January 31, 2011 at 11:20 AM said...

alamak..bila tukar header..tak perasan..hihihi
rajin jugak la ko masakkk..
aku????..beli ajerrr...

Me on January 31, 2011 at 11:30 AM said...

MR.. header ko yg nie comel... gaya makcik omputih zaman kapitalis tue yg paling tak tahan... ballet ke apa tue????

macaroni ko yg ada brokoli tue mcm sedap... ltk resepi sket nak buat santapan utk bento hanak2... TQ

OneSimpleMother on January 31, 2011 at 11:39 AM said...

kahhhh.. baru perasan header baru MR. klakar! tapi kiut per..

EZAN IDMA on January 31, 2011 at 11:59 AM said...

sedap ;)

Mieja@Amiizaa2001 on January 31, 2011 at 12:17 PM said...

sodapppppppnyaaa:)


rehan comel header baru tu hikhikhikhik

TopsyTurvyMum on January 31, 2011 at 1:04 PM said...

ewahhh header baru!
Malam tadi aku mimpi ko la..ko jemput aku naik kete kontot ko tu tapi ko kurusssssss! pakai blouse ngan skirt labuh.

Ni kot maksud mimpi aku...aksi ratu premix hari ini.

mimie1678 on January 31, 2011 at 2:20 PM said...

wah.. header baru sggh comelll... suka suka....

pucat2 pun anak ko mamam la MR... hehe.... sodap sungguh kat diaorg... rajin gak ko masak...

aku nie yg pucat pun takdo... haha... makan kat kodai ajer kekdahnya...

transformed housewife on January 31, 2011 at 11:28 PM said...

bg anak2, masakan mak diaorgla paling sedap. tu yg seronok jd mak ni. hehe

norhasniza on January 31, 2011 at 11:35 PM said...

Adeh...cumil la gambo header baru mr....aku pon msk geng hang...forever huhu

makcikrehan KJB on February 1, 2011 at 12:01 AM said...

Sarid, Kerul, Simple Mum : Letak gambo ni baru sesuai kan. yang dulu tu kuruih sgt! hahahah

Ezan, Mieja : Tengok gambaq saja... mana hangpa tau sedap ka dak. hahaha

TTM, Mimie : Nak order header, RM800 seketui. ader berannn? ekekeke. Alah, apa sgt yg sedap bihun cokia aku tu. utk anak2 aku masak, aku laki bini sumbat nasik campur kat kedai jugakkk.kakaka

Nur : Kids say the darnedest thing kan!

Cikgu Nor : Mari menggemuk secara berjemaah! hahahaha. lebih afdol kot...

ShareThis