Tuesday, January 25, 2011

SANGAT CANTIK DI MATA HAKU

Posted by makcikrehan KJB at 4:46 PM
Apa yang cantik sangat?
Segala-galanya pasal wedding Jakuan dan Rodah tulah...

Jakuan kacak sehhh... Aummm! hahahha...
Rodah pon kemain selim lepas pegi treatment
Baju-baju Rodah, mekap Rodah, rambut Rodah ... semua masyuk!
Kalah Kak Ita Bulu Mata Pelesu tu buat seketika kikikiki...

Kaler pastel yang depa pilih tu memang kena di mata haku
Inai dia pon lawa..... inai pon aku kelebek ka? kakakakka....









































Banyaknya duit Jakuan dan Rodah habis buat wedding grand macam ni kan?
Ape ada hal... kawin kan setahun sekali...
Eh, silap... seumo hidup sekali.... hehehehe...

p/s : Jangan kuciwa Jakuan dah berpunya... Abang Jejai kini single ya all... tunggu apa lagi???


.

5 comments:

Madam Bling Bling on January 25, 2011 at 5:10 PM said...

ouhhhh, kalau abang jejai tu, harusla blindfold kan mata dulu demi duit bekepok

nadja on January 25, 2011 at 5:18 PM said...

memang voguey the vas.. cantik.. tapi masa lipstik merah tu i tak berkenan sket.. hehe

Anna Da Lady on January 25, 2011 at 8:15 PM said...

memang baju dia dari malam berinai hingga resepsi sangatla cantik..berkenan jugakk..agaknya berapa hargala ye kalau kita buat baju stail gitu?hehe...

transformed housewife on January 25, 2011 at 10:11 PM said...

Ooo Si Rodah tu siap pegi treatment dulu ka sblm kawin. Akk tak tau pun.

Elyn on January 27, 2011 at 6:34 PM said...

eh eh dulu body aku camni la!! tapi skang?? huwaaaa sendiri tak sanggup tgk... hihihi

ShareThis