Saturday, January 1, 2011

SEMPENA MERANGKUL PIALA SUZUKI

Posted by makcik rehan KJB at 10:01 AM
Maka kitapon pi makan moto suzuki sushi
konsep Jepun la kunun-kunun kannn...














































































Gambo makanan jangan harap!
daripada aku menggigih nak teropong gambo, baik aku melahap
dahla lapo... dari pagi tak jumpa nasik, dok tumpang makan makaroni hanak-hanak ni saja
masani dah kol 4 petang tau... aku kalau lambat makan, lutut mula parkinson wakakaka!


.

3 comments:

transformed housewife on January 1, 2011 at 2:47 PM said...

MR,
akk selalu buat sendiri je sushi sbb bukan susah sgt nak buat. cuma kdg2 isi yg sedap tu susah sikit nak dptla mcm caviar tu.

kisahwanida on January 1, 2011 at 6:49 PM said...

Haku ingat ko dah rembat suzuki sebijik tadi.................

Me on January 3, 2011 at 9:10 AM said...

tak dapat p CH p sushi king pun ok laaa.. eden layan sushi dari jusco je...

ShareThis