Monday, January 3, 2011

KERASTANGAN : TEDDY DAPAT BAJU

Posted by makcik rehan KJB at 8:32 AM
Kuar peluh jantans hokay!

Ingatkan kecik senang buat, lagi hazabedah rupanya.
sampai keras-kejung leher bajuni sebab aku dok jahit bertubi-tubi kat situ.
































Huduh di mata, huduh di hati. Buruk khabar, buruk jugak ropanya.
Tapiii... akulah wirawati di hati hanak haku hokay!
Cantiknya Mamaaaaa.... Teddy dah tak shame-shame lagi!
Ko hader? ha? ha? ha?





























Mencah feeling-feeling Si Teddy ni our new family members
Teddy was included in her so-called family tree drawings
[takde ropa lukisan pon, cakar ayam lagi lawa! :))]



























.






6 comments:

Adrina Adi on January 3, 2011 at 9:23 AM said...

pergghhhhh.... awat tak jahit gaun utk mencah. boleh feeling ala2 jovian mandagie. hik3.

adha on January 3, 2011 at 10:59 AM said...

kalau anis.. teddy tu da jadik adik dia.. kalau kuar mesti bawak selimut ngan teddy... pening aku..

TopsyTurvyMum on January 3, 2011 at 11:04 AM said...

vavavavahhh!!

macam ni dah boleh buat dress utk mencah!!

teringat teddy bear mr bean

SYANI on January 3, 2011 at 11:32 AM said...

Teddy betina rupanya. Kat rumah aku teddy jantan tapi dah lepas ke mana dihumban dek Adib.

makcikrehan on January 3, 2011 at 12:23 PM said...

Sis Ed n TTM, Kalau gown Teddy pon sepetang suntuk, kalau dress mencah mau sampai seminggu suntuk weh!

makcikrehan on January 3, 2011 at 12:24 PM said...

Del n Syanie, aku pon tak pasti gender Teddy tu. Mencah panggil Teddy sebab dia tgok Mr Bean pon panggil Teddy. Setelah dpt gown, makanya Teddy itu kini adalah betina. muahahaha...sukati aku jerk bagi hantina kat dia.

ShareThis