Wednesday, February 9, 2011

BERTEMU ORANG BAIK-BAIK (Edisi Tanjong Malim)

Posted by makcikrehan KJB at 8:39 AM
Sila bertabah membaca entry Lawatan Sambil Belajar haku yer
banyak sangat edisinya kannn... kekekeke....

Bertarikh 31 Jan lepas,
berbondong-bondong maknosia dari Kola Lumpur datang ke Rawang dan Tanjong Malim

Dah depa-depani nak sangat singgah umah kontot aku
yang bersepah tahap Kumpulan Sepah (lagi sekali, tiada kaitan... saja nak bagi rhymes)
makanya aku pon bukakla sliding door seluas mungkin untuk mereka...

Sungguh hazabaijan, depa sampai depan pagar.. aku mandi pon belum noks!
Apa kes la ko Rehan... hanak-hanak dah dihangkut oleh PS ke rumah Maklom seawal 6.30 pagi
silalah buat spekulasi sendiri... apa agaknya aku buat lepas PS berangkat pi keja...wakakakaka!

Taman Bayuni persinggahan jer sebenaqnya,
sementara tunggu maknosia-maknosia lain sampai...
lepas setel proses penukaran voucher di Dominos
[Tengkiu Kak Mah Cari Gali <---Sha yang kata Cari Gali! wakakaka!]
maka berdoah-doahlah kami menuju ke Kalumpang
[sapa tatau Kalumpang kat mana, sila Google map yerr]

Sampai Kg Gumut dah sedang elok time lunch
terus pakat-pakat bersila hadap pizza...hehehehe...
baguihkan kami ni... paham akan situasi Orang Yg Pantang Tapi Tak Pantang
datang melawat baby siap bawak makanan siap-siap... muahahaha...

Saksikan gambar tulus ikhlas ketika di sana
gambaq dalam romah aku malas nak snap..
sebab malas nak kuarkan kamera... ini snap masa dah nak balik
takut nanti Orang Yg Pantang Tapi Tak Pantang tu perabih pizza... wakakakakaka!
























Aku memang sengaja nyuruk belakang Lela,
lagi aku crop gambor ni biar nampak separuh badan saja
saja bagi hangpa kerja lebih sikit.... sila tambah 25 kilo untuk mendapat gambaran sebenar saiz MR!





2 comments:

Me on February 9, 2011 at 8:56 AM said...

owhh... ko suka buat n3 yg kena pikir tau... susah tau nak tambah ko lagi 25kg... ish.. tak leh imajin

Elyn on February 9, 2011 at 4:10 PM said...

banyak tul imbauan ko!! hihi

psst : aku tak pregnant la. yg ko tgk tu pic biras aku pregnant 6 bln hehe

ShareThis