Tuesday, February 8, 2011

BUKAN SALAH AKU...

Posted by makcik rehan KJB at 12:42 PM
Hehehehehe...
Bukan salah aku jadi gemok macam tong dram
Aku disayangi rakyat kiri-kanan.... hahahaha...
[menyampah la PS baca entry ni kekekeke]


Ada satu haritu PS balik romah emak beliau aka romah emak mertuaku aka romah Nenek Onah
lalu beliau membawa pulang ini...
Wahhhh... eskrem kah?


























Bukannnn...
Bukan, bukan bukannnnn....

























Dititipkan oleh ibuk mertuaku...
Ikan kerisi goreng berlada
Ayam goreng
Ayam masak lemak cili api (dalam pelestik)

Nahhhh.... tidak cukup lagikah bokti di sini?
.... hahahahahaha..... sengal cap bintang aku ini hari!





8 comments:

mast@work on February 8, 2011 at 1:11 PM said...

best tu kak.. saya tiap kali balik rumah MIL, mak mentua saya akan masak lauk kegemaran saya je.. spesel gitu! lauk MIL saya memang terbaik!

paish on February 8, 2011 at 1:18 PM said...

mmg terbaik!

makcik rehan KJB on February 8, 2011 at 1:21 PM said...

mast@work & Paish, no doubt! 2-thumbs up! :-)

Me on February 8, 2011 at 2:15 PM said...

MR.. ekau buat eden kelaparan :(

adha on February 8, 2011 at 2:17 PM said...

how sweet... merasa jugak ko ada mak mertua...

Zainab Amir on February 8, 2011 at 2:49 PM said...

bertuah la ko ada mak mentua...akak ni mak mertua da x de..mak sendiri pun da x de..ahkak jgk kena msk sendirik..sob..sob..sob..tp akak tetap menten gemuks jgk...hahaha

Kamalia on February 8, 2011 at 3:47 PM said...

arini aku xdpt thn,kena komen gak..sedap gilos lauk ikan kerisi tu..dah la kat sini xde ikn ni..buat aku trliur jek..hebatla mu MR ade ibu mertua yg sebegitu baik...

makcikrehan KJB on February 8, 2011 at 5:23 PM said...

Bang Sepol, sila kembang bontot. Seloroh isi donia memuji mak awak tau! [mak ai juger..hihi] mak mertua saya memang terbaek utk kategori mak mertua. :-)

ShareThis