Friday, February 25, 2011

FUN FRIDAY

Posted by makcikrehan KJB at 2:18 PM
Jangan tanya motip tajuk entry sebegitu
saja nak bagi rhymes...
nak buat Wordless Wednesday macam korang dah lepas la pulak kan

Saksikan kanak-kanak nama Aisyah blajo melukih
[sebab tak buleh tengok tibi... bapak dia konker tengok bola]



Masani dia cakap, Awak buatlah (lukis) Mamaaaaa... Aisyah tak pandaiii....
hah, satu donia nampak gigi jarang kamu nak!





























Jenuh bergaduh dengan dia sebab aku lukis pokok tak sama macam yang dia imejin
lepas dah lukih pokok tu, dia suh aku lukih owl 4 ekor kat pokok tu pulak
lepas aku dah lukih 2 ekor, dia ambik pen... betulkan lukisan aku...
mata anak owl tu tak cukup bulat katanyerr...
konon-konon dia betulkan... sampai bertubi-tubi jadinya tang mata tu :))































Tudia 4 ekor owl bertenggek atas pokok!
4 ekor tu macam biasa... resemble the 4 of us :-)
Selalu tu kalo aku tanya Mama yang mana satu, kompom dia tunjuk yang gemok sekali
tapi kalini bila aku tanya owl yang paling gemok tu sapa?
........ BABAH!






























Yer yer yer aku tau...
lukisan aku tak macam owl ponnn... macam pin bowling kan?
Ahh lantok lerr... aku masa SPM tak ambik paper lukisan lah weii :))


.

10 comments:

nurulhudaresad on February 25, 2011 at 2:27 PM said...

hahaha...pandai bodek kamu nak...buleh mama kamu masakkan sayur kolestrol lg....tapi objek perempuan kat header akak tu pon mcm dah mengecil sedikit..apa rahasianya??

Iman's Umi on February 25, 2011 at 3:22 PM said...

Cantikla tu...sy dlu amik seni, part folio tiru bdk laki...hehehe

Hanis on February 25, 2011 at 3:48 PM said...

comel ape owl tuh....

anak-beranak kelaka...hihihi..

mulut si aisyah ada ala-ala angelina jolie gituuuu...auuu...seksi :)

SYANI on February 25, 2011 at 4:01 PM said...

Tang gigi jarang tu dah memang serupa dengan emaknya.. hahahaha

makcikrehan KJB on February 25, 2011 at 4:45 PM said...

Hanis, tengokla maknyerrr *pingsan*

makcikrehan KJB on February 25, 2011 at 4:46 PM said...

Syani, esok jugak aku pkai braces! hahaha

norakhtar on February 26, 2011 at 5:16 AM said...

pandainya dia lukisss!!!

adha on February 26, 2011 at 7:27 AM said...

wakakaka........ owl ke tu.. aku igt cam kucing tersangkut gitu.. kih4.. just kidding...


gg anis pun cam gg mencah.. jarang2

makcikrehan KJB on February 26, 2011 at 4:29 PM said...

Norakhtar, bkn dia lukihla..mak dia yg tgn pengkor ni yg lukihh..hehe

Del, aku pon konpius..kucen ker aper yg aku lukih tu hahaha

Ummi Ammar on March 3, 2011 at 10:11 AM said...

MR, cantik grill!

ShareThis