Sunday, February 20, 2011

KAPAS

Posted by makcik rehan KJB at 1:01 AM
Macamni...

Mood nak hapdet cerita bergambar blom mari la wei
idom aku asek ketat jer tau... selsema tak surut-surut
silalah berpikir apa kaitan upload gambar dgn idom ketat! wakakakakaka...

Tu jerla nak habaq dulu...

Eh lagi satu,
kat Bandung haritu aku borong banyak kain kapas corak comei-comei untuk kekanak
macam biasa... sorok bawah katil! muahahahaha...

Aku tatau apa mohtep aku beli banyak-banyak
bila orang nak mintak beli aku kemut taik idom masin takmo juai!

Ingat nak pi buat tangkal itam la seurat untuk aku
biaq jadi rajin sikit nak menjarum...

Sekian, sila beli Bio Aura.
I lap u muah muah.


.




1 comments:

TheChekJah on February 21, 2011 at 4:33 AM said...

i lap u too... guna mr muscle lagi... haha

ShareThis