Thursday, February 10, 2011

KERANA DIA....

Posted by makcik rehan KJB at 8:30 PM
Ha kalini aku taip live entryni
bukan lagi entry draft hehehe...
sebab kedai besi buruk aku tutup 4 hari sampai hari Isnin ni

So malamni aku tak overtime jaga kedai dah,
kang minggu depan pulak aku sambung overtime hehehe

Nampak tajuk kat atas tu,
silap-silap berpusu-pusu orang nak masuk baca
dok ingat ada cerita panas la ekk... ekekekeke
Jangan harap!

Ni aku nak cerita pasal pil Phytocleanse yang si Sha bagi haritu
dia bagi 4 bijik suruh aku try
so, malam tadi aku try makan 2 bijik
bangun pagi tadi terus cretttttt <--- imejinla kalau berani! hahaha...

Pastu pagi tadi kol 9.30 aku makan nasik lemak sebungkus kat romah maklom
perut aku yang sebelumni kemain susah nak dikenyangkan
tiba-tiba payah nak ngabihkan nasik lemak seciput itu
wah wah wah.... nampak gayanya kenalah aku suruh KJB sponsor aku pil tu lepas ni!

Sponsor pil NR tu pon jadila dulu...
kedai aku mana ada untung besar sampai boleh sponsor pegi slimming centre
lagi-lagi slimming centre kat Singapore khenn...

Bak kata kawan aku Si Wawa UK tu...
gerai KJB ko mana setanding dengan emporium dia...
Huwaaaaaa.... sentap aku tau Salwa!
Aku delete ko karang haaa.... opppsss! heheh...

Ada ka sesapa lagi yang ada memori indah dengan pil Phytocleanse nih?
sila habaq mai kat aku...
manatau aku buleh kurus sikit pasni... ekekekekek..

Ha gini ropa parasnya bagi yang tak tau macam akuni...
KERANA DIA lah harini perut aku meragam ekekekeke...






















 


7 comments:

LiAnA on February 10, 2011 at 8:46 PM said...

lagi bagus kalau dpt amalkan phyto cleanse plus + phytonatal.. confirm berat cepat turun.. tapi kalau ada appoinment belah pagi.. sila jgn ambil waktu mlm.. kang tak sempat cari toilet muahaha..

makcik rehan KJB on February 10, 2011 at 8:54 PM said...

Liana, natal-natal tu bukan ker untuk org lepas beranak? aku dulu pegi kelas antenatal..sbb tu aku kaitkan natal tu dgn beranak-pinak. wakakaka. NR ni yg aku tak menahan adalah harganyaaaaaa huhu

nuraz on February 10, 2011 at 8:58 PM said...

jd member lah an..dpt special price..takpun suh liana tlg belikan, dia ada membership NR..aku beli kat FB friend, dpt morah sket...

makcik rehan KJB on February 10, 2011 at 9:09 PM said...

ha nanti aku ushakan. tak pon aku iklankan kat KJB, barang siapa mahu jual phytocleanse...sila gegar sama aku sekarang. ekekeke.

SYANI on February 10, 2011 at 11:26 PM said...

Aku pun pernah try NR punya produk namanya Phytox--> yang kaler kuning oren tu. [aku pernah buat entry ni 2 tahun sudah]. Memang best tang cret cret tu tapi harganya memang tak tahan, walopun harga member.

fasal on February 11, 2011 at 7:41 PM said...

alah.. sentap ler kengkonon.. padahal mesti tgh sibuk buat bisnes plan tu .. short tem, long term insvestment.. nak bukak emporium lagi besar dari yg kat Spore tu.. sesilap bukakn shopping mall lagi.. KBJ parade lagi...
menjadi tak aku pujuk ni... kang tak pasal2 aku kena sponsr tiket ke UK.. kengkonon utk amik angin baru, mengubat hati yg terguris.... ceh..

mama and kids on February 15, 2011 at 2:46 AM said...

Hahahahaahhahahahahahahahahahaa"..........


Wei
Org BF leh makan cleanser (mcm sabun lak) tu tak? Aku nakkkkk...

Hahaha aku mmg cepat terpengaruh ekekeke

ShareThis