Wednesday, February 9, 2011

LEARNED A LESSON

Posted by makcik rehan KJB at 6:56 PM
Aku dah taip entry panjang berjela tadi,
aku publish sesaat jer... pastu aku save draft balik...

Aku teringat ostat aku kata...
salah satu sifat org munafiq adalah...
Apabila ia bergaduh, ia berlebih-lebihan
kang nanti kisah fesbuk bersambung kat blog pulak
orang yang tak tau pon jadi tau... munafiq lah aku jadinya...

Dahlah syaiton tengah berdansa riang kerana putusnya silaturrahim dua maknosia
Bila ada yang jadi munafiq, makin menjadi-jadi pulak syaiton berdansa karang!

So, malaslah aku nak panjang-panjangkan.

Anyway, tak rugi kalau kita merendah diri dan memohon maaf
nak sms tapi aku dah lost no phone dalam talipon merah yang dah lingkup
nak send message kat fesbuk, aku dah kena removed dan blocked
nak shout kat blog, blog pon dah tutup...

So aku tulis kat sini jerlah
dengan harapan dia datang singgah baca
atau ada sapa-sapa buleh sampaikan kat dia

Saya tau awak kecik hati dengan saya kakak, saya mintak maaf.
Badan saya beser, mulut saya leber, dan kata-kata saya laser (sengaja di 'rhymes' kan)
Saya telah mempelajari sesuatu. Saya harap awak juga begitu.

Setakat ini dahulu.

Butang komen untuk entryni aku katup,
supaya tak ada nasik tambah extra.






ShareThis