Thursday, February 10, 2011

SUDAH KENA!

Posted by makcik rehan KJB at 12:18 PM
Mingguni semua entry draft jer wei.
Aku bizi sangat-sangat mingguni. Huhuhu...

Haritu dia berak dalam drawer baju hanak-hanak aku
PS menyampah tengok aku hentak-hentak kaki macam budak baru pandai berjalan
lalu beliau sudah tolong cucikan drawer itu... hahahahaha... menjadi taktik aku!
Anyway, tima kasih incikkk... hehehe

Pastu dia gerit roti Gardenia kat dapo!

Pastu dia buat bunyi sound effect tiap kali aku kat dapo!

Crettt! crettt! eiii... geli+geram aku tau!
Sampai Mencah pon fobia nak pi dapo memalam....

Dan akhirnya....
Sitikus Endang ni kecundang di tangan PS!


























Sekali pasang jerat gam terus kena!
Lega aku weiii... aku tak tahan betui bau tengit gam tu
buleh mingrain woo... kuat bau dia!





5 comments:

sW33tdARLiNG on February 10, 2011 at 12:33 PM said...

aku tak mau lihat tapi mahu baca... lagu jer aku scroll sambil kicik kan mata tang gambar tu tauuu tp ternampak gak ekornya tu... euuuuuuuuuuuuuuuu

-iLLa- on February 10, 2011 at 1:49 PM said...

mr tuh mmg gam utk tikus ya??

Nurul Aznil on February 10, 2011 at 2:26 PM said...
This comment has been removed by the author.
Nurul Aznil on February 10, 2011 at 2:28 PM said...

Salam,

La... MR ada bela PET rupanyer... hahahahaha...

kami pun dulu ada. kami bela kucing. ilang busuk CTkus, ganti bau taik kucing...

littlehumblelynn on February 10, 2011 at 2:50 PM said...

gelinya ....... : x

ShareThis